2000
150
  • 2003 te aynı saati aldim
    (09.11.2016)

    halen kullanıyorum... 7 sene sonra servise gonderdim hicbir ücret talep etmeden kapak contasini degistirdiler.

    - Bursa - Türkiye

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (0) Hayır (0)

  • gerçekten çok şık, kullanışlı ve sağlam
    (29.10.2014)

    2012 yılından beri sorunsuz kullanıyorum. her türlü kıyafetle kullanabilirisiniz bu saati. uzun yıllar kullanacağa benziyorum ürünü. sağlamlığı çok iyi. yere düşürdüm, duvara sürttüm, inşaat işleri ile uğraştığım için bir çok kez ağır darbelere maruz kaldı ve camı bile çizilmedi. hala çalışıyor.

    YENİMAHALLE - Ankara - Türkiye

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (1) Hayır (1)

  • şiddetle tavsiyemdir
    (23.02.2012)

    tavsiye ederim 1 seneyi aşkın süredir bu ürünü kullanıyorum. daha hiç bir şekilde sorun yaşamadım. saniyesinin çalışması konusuna gelirsek de kesinlikle bir sorunu yok kronometre açıldığında 30 dakika saniyesi çalışır. 30 dakikadan sonra otomatik olarak durur. içindeki karbon fiber kaplama ürüne ayrı bir hoşluk veriyor.

    MURATPAŞA - Antalya - Türkiye

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (4) Hayır (3)

  • görünüşü cok ii
    (23.11.2011)

    Bu ürünü 10 aydır kullanıyorum ve su ana kadar hıc bır sorun cıkarmadı gercekten cok ıı bı urun herkese tavsıye ederım..bi kere kolda cok sık duruyo ne cok kaba ne de cok hafıf bı saat tam ortada guzel duruyo..

    ÜMRANİYE - İstanbul - Türkiye

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (4) Hayır (5)

  • Mükemmel
    (08.12.2010)

    Saat gerçekten saat olmaktan öte birşey kolunuzda görenler çok beğeniyo kesinlikle. Bişey daha söylemek istiyorum saniyesi devamlı çalışıyo birisi 30 sn sonra duruyo gibisinden bişey sölemiş bence hala ayarlarını öğrenememiş gönül rahatlığıyla alabilirsiniz...

    - Balıkesir - Türkiye

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (6) Hayır (4)

  • süppere
    (22.09.2010)

    saat bi harika çok şık ve sportiff ama sadece saniyesi çalışmıyor yani şöyle uzun olan saniye devamlı çalışmıyor min retrograde özelliği için onu kullanmışlar saatin doğru zamanda olduğunu anlamak için retrograde e basıyoruz yarım saat saniyemiz çalışıyor büyük olan sonra tekrar duruyor kırmızı ibreli küçük saniye ise devamlı çalışıyor sinir bozcuu. ama on numaraa saat.. bu bi sorunmu yoksa üretimmi böyle anlamadım hala araştırıyor

    - Aydın - Türkiye

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (2) Hayır (8)

  • şahane
    (13.09.2009)

    bu ürünü yaklaşık 1 yıldan fazladır kulanıyorum süper ötesi bişey öncelikle çok sağlam ve kullanışlı su kesinlikle geçirmiyor kolda duruşu çok ii yanlız ben kampanyadan almıştım gerçekten alamyı düşünenler hiç düşünmeden alsın çok hoş bi saatt

    - Diyarbakır - Türkiye

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (14) Hayır (6)

  • Saatmi?.....CASİO
    (13.07.2009)

    Arkadaşlar ürün kolunuzda görünebileceğinden daha karizmatik duruyo.herşeyi mükemmel,sadece kronometresinde sanise yok...Araştırdığım kadarıylada buradan daha hesaplı bir yerde yok zaten.ben indirimli olduğu vakitte aldım,herşeyiyle çok memnunum......

    ERDEMLİ - İçel - Türkiye

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (12) Hayır (3)

  • çok şık bir saat
    (10.07.2009)

    saati alalaı 5-6 ay oldu kaliteli bir saat tek zayıf noktası çok ağır olması ilk düşürmemde camı kırıldı kullananlar dikkat etsin

    - Trabzon - Türkiye

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (5) Hayır (3)

  • resimdeki gibi küçük değil.
    (27.04.2009)

    eşim doğum günümde hediye olarak aldı. gerçekten çok beğendim. saat deyince casio derim. bende geçen yıl eşime casio almıştım bir yıldır problemsiz ve hiç deforme olmadan çalışıyor. geçekten kaliteli malzemesi var. içiinin işçiliği olsun, kordonunun kalitesi olsun gerçekten güzel. paslanma rengi matlaşma gibi durumlar sözkonusu değil. resim de biraz küçük görünüyor ama değil. bir erkeğin kullanacağı ağırlıkta ve büyüklükte. küçük diye kafanızda soru işareti olmasın.

    - Sivas - Türkiye

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (4) Hayır (1)

  • mükemmele çok yakın.
    (31.03.2009)

    mükemmel bi tasarım. ilk başta biraz ağır gelebilir ama sonradan alışıyorsunuz. fosforu çok zayıf. ışıklandırması olmadığından gece görmek biraz zor. çok dikkat çekiyor. görenler casio olduğuna inanmıyo:D

    KONAK - İzmir - Türkiye

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (4) Hayır (1)

  • casionun en şık modeli
    (12.01.2009)

    bu ürünü almayı uzun zamandır düşünüyordum, dışardaki piyasayı inceledim ve hepsiburada.comda çok uygun bir fiyata görünce almaya karar verdim, ürün 2 günde elime ulaştı teşekkür ediyorum. Çok güzel ve gösterişli bir saat, hep spor hemde klasik kıyafetle kullanabiliyorsunuz, düşünmeden alın derim.

    - İstanbul - Türkiye

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (13) Hayır (2)

  • güzel bir saat
    (23.09.2008)

    Siparişim iki günde geldi...Güzel bir saat.Hem spor, hem resmi kıyafetle takabiliyorsunuz.Yalnız biraz ağır. Kullanma kılavuzu türkçe değil, bu yüzden başlangıçda biraz zorlanabiliyorsunuz. Zemin deseni güzel, saate bir derinlik kazandırıyor. Ancak dikkatli bakınca zemin oymaları biraz kötü görüntü gösterebiliyor.

    SANDIKLI - Afyon - Türkiye

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (16) Hayır (3)

  • Çok şık, çok kullanışlı
    (12.09.2008)

    Arkadaşlar, Casionun bence şu an en şık ve en kullanışlı saati. İster takım elbiseyle, ister günlük kıyafetlerinizle rahatlıkla kullanabiliyorsunuz. Çok memnunum. Edifice modellerinin hepsi güzel duruyor ama bu ürün bariz bir şekilde aralarından sıyrılıyor. Eğer saat almayı düşünüyorsanız, bu saati kaçırmayın derim...

    SAPANCA - Sakarya - Türkiye

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (21) Hayır (1)

  • edifice farkı
    (23.08.2008)

    casio nun edifice modelleri gerçekten çok kaliteli olmuş saat dikkat çekici ve sınıfının ağır ürünü

    Bartın - Türkiye

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (21) Hayır (4)

  • işte gerçekten beğeneceğiniz bir saat
    (29.07.2008)

    bu saati zaten casio nun ana sayfasında ilk gördüğümden beri takip ediyordum.piyasada fiyatını sorduğumda yarısı kadar daha fazla fiyat söylediler.hepsiburada.com dan indirimli fiyatını takip ettim ve piyasadaki fiyatının üçte biri fiyatı düşük bir şekilde aldım.saat gerçekten şık ve bir o kadar da kaliteli,hem spor kıyafetinizle hem de takım elbisenizle takabileceğiniz bir saat.

    - Malatya - Türkiye

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (29) Hayır (3)

  • Mükemmel, Göz Alıcı
    (17.07.2008)

    1 hafta once aldim. Daha oncede casio kullaniyordum.Cok memnunum. Goz alici bir guzelligi var. Bu fiyata alinabilecek en iyi saat.

    - Denizli - Türkiye

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (23) Hayır (4)

  • kararsız kalanlar kaybediyorsunuz
    (17.07.2008)

    ben aldım kullanıyorum fazla söze bırakmayan bir saat alıp kolunuza taktığınızda beni daha iyi anlıyacaksınız ve 5 yıldızı kesinlikle hakediyor

    OSMANGAZİ - Bursa - Türkiye

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (34) Hayır (3)

  • çok şık
    (14.07.2008)

    bir hafta kadar önce aldım. çok memnunum. hem spor hem klasik giyim tarzına uygun bir görüntüsü var. resimde göründüğünden daha şık, elinize aldığınızda sağlamlığını hissettiriyor, herkese tavsiye ederim.

    - Nevşehir - Türkiye

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (19) Hayır (2)

  • kesinlikle casionun en şık ve en dikkat çekici saati
    (08.07.2008)

    Daha öncede CASİO EF-506D-1A modelini internetten almıştım ama bir türlü eskitemedim ve yine casio dan vaz geçmeyerek bu saati aldım. İnternetten alışverişle saat almak isteyenlere özellikle belirtmek istiyorum bu saat resimlerde göründüğünden daha da şık gösterişli ve zengin duruyor.

    GÜNEYSU - Rize - Türkiye

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (21) Hayır (4)

Kapat Yorum Yayınlama Kriterlerimiz

Eğer bu ürünü satın aldıysanız ya da kullandıysanız diğer müşterilerimizi bilgilendirmek için ürünün performansı ya da özellikleri ile ilgili yorumlarınızı yazabilirsiniz.

Sitemizde yayına alınmakta olan tüm ürün yorumları, siz değerli müşterilerimizin ürün seçimlerini daha sağlıklı şekilde yapabilmelerini kolaylaştırmak amacıyla ekibimiz tarafından dikkatle incelenmekte olup, aşağıdaki kriterlere uygunsa yayınlanmaktadır. Yorumlarınızda ürüne ait eksi ya da artı özellikleri, kullanım esnasında yaşadığınız sorunları yazabilir, ürün hakkındaki memnuniyetinizi ya da memnuniyetsizliğinizi dile getirebilirsiniz.

Hakaret veya argo içeren yorumlar, fiyat bilgisi verilen, markaları kıyaslayan, tedarik ile ilgili sorunların belirtildiği, soru sorulan, link bilgisi verilen yorumlar onaylanmamaktadır.

Bu kriterlerin dışında kalan tüm yorumlar kısa süreli bir değerlendirme sürecinin ardından yayınlanmaktadır. Bu sebeple yorumların değerlendirilip yayınlanma süresi, gelen yorumların yoğunluğuna ve geliş sıralamasına göre değişkenlik gösterebilir.

BAŞA DÖN