Delta Force Your Capacity Multi-Fonksiyonel Deluxe Ağırlık Sehpası – 8500 Yorumları

(36 Yorum)
Ürün detayına git
2000
150
  • fena değil
    (23.04.2017)

    arkadaşlar ürünü aldım ve kullandım yani bence böyle çok fonksiyonlu alet yerine tek sehpa alsanız daha iyi olur bu ürünün fonksiyonları pek kullanışlı değil idare eder işte

    ZEYTİNBURNU - İstanbul - Türkiye

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (0) Hayır (0)

  • GAYET KALİTELİ
    (03.10.2016)

    aynen göründüğü üzere kaliteli ve güzel bir ürün fiyatına göre ama tek sorun ayak ucunda kol yaslama yerinden cekmesi biraz zor oluyor artık ona da kendi fikirlerimizle birşeyler yapacağız ürün güzel teşekkürler hızlı kargo ve güvenilir satıcı

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (0) Hayır (0)

  • boyutlarina bak sana uyarsa dusunme al
    (30.09.2016)

    1.80 boyundayim biraz boyutta sıkıntı olabilir 20 cm daha olsa dedirtiyor onun haricinde urun evde kullanım için idealdir

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (2) Hayır (0)

  • Yeterince Başarılı
    (09.07.2016)

    Ürün gayet güzel ve kullanışlı. Bar konulan yerin arası dar diyorlar fakat boyunuz ve kilonuz fazla değilse gayet rahat kullanabilirsiniz. Tasarımıda çok güzel. Tek eksik yanı kol yaslama tahtasının altında profil olmaması ve malzemesinin sunta tarzı kırılgan olması. Onuda kullanmazsanız bence yeterince iyi.

    - Zonguldak - Türkiye

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (3) Hayır (0)

  • fena değil
    (11.08.2015)

    kurulumu çok zor değil ama kılavuz karışıktı ve arm curl aparatı sallanıyor birazda kısa kaldı fiyata göre cidden iyi ürün

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (0) Hayır (0)

  • evde çalışma için ideal.
    (11.08.2015)

    benim gibi masa başı çalışan ve biraz kalori yakayım hantallıktan kurtulayım diye düşünen insanlar için ideal. katlanabilir olması da avantajlı. spor salonundaki sistemler gibi değil tabiki. dediğim gibi ev için ideal. katlanabilir fakat katlanan bölümün evde herşeyi merak eden ve kurcalayan çocuğunuzun üzerine düşmesini istemiyorsanız dikkatli olmanızı tavsiye ederim. alati kurduğum odayı kilitleme imkanım olmadığı için motosiklet kargo ipi ile katlanan kısmı sabitliyorum. ev kazaları açısından biraz riskli.

    PAZARLAR - Kütahya - Türkiye

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (2) Hayır (0)

  • eni dar
    (30.09.2014)

    arkadaşlar y şeklinde halter koyma yerleri var ya, ikisinin arası 70 cm. bu iki y arasından halteri rahatça tutup kaldırabilmek için bunların arasının en azından 90 cm olması gerekiyor yada çocuk gibi ufak kollarınız olması lazım. Mevcut durumda halteri tutacağınız yer bu demirlere denk geliyor ellerinizle çakışıyor. Mecburen dar tutacaksınız o zaman da yüksek ağırlıklarda risk meydana geliyor. Ben bu iki y demiri birbirine bağlayan alttaki yere paralel olan demirin iki tarafına 10ar cmlik iki parça ekledim. Böylece 90 cmlik aralık elde etmiş oldum. Ayak ve göğüs için yanlardaki aparatları takmaya gerek bile duymadım çünkü kendinizi boşa yormaktan başka işe yaramıyor. biceps için arka kısma takılan kol dayama parçası ise çok kalitesiz, açısı bozuk ve oynuyor. yani revizyon şart.

    MALTEPE - İstanbul - Türkiye

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (15) Hayır (5)

  • Beklentileri karşılıyor
    (12.07.2014)

    Yanlardaki kollar hariç çok kullanışlı. Kurulumu çok kolay öncelikle parçaları tek tek çıkararak kılavuzdaki sıraya dizin cıvataları da harf sırasına göre tüm parçalarıyla dizin. ondan sonra kuruluma başlayın tek başıma oruç ve yorgun geçirilen bir günün sonunda dahi 1,5 saatte kurdum. Daha hızlı kurada bilirsiniz.

    YUMURTALIK - Adana - Türkiye

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (1) Hayır (0)

  • Fiyatının hakkını verebiliyor
    (21.03.2014)

    Merhaba , malzeme kalitesi fena değil , doğru ve sağlam kurulum yaparsanız uzun süre kullanabilirsiniz bence. 185 üzeri boyda olup kilolu kişiler için doğru tercih olmayabilir. Bar konulan yerin dar olduğunu düşünmüyorum bunu sıkıntı etmeyin ve kelebek eklentisi rahat değil sanki kelebek değilde daha farklı bir hareket yapıyor gibisiniz , amacından sapmış... Diğer parçalarda sıkıntı gözlemlemedim. Uzun lafın kısası parasının hakkını veren bir ürün tavsiye ederim.

    - İstanbul - Türkiye

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (4) Hayır (0)

  • Hiç düşünme al
    (09.10.2013)

    Çok düşündüm acaba dandik mi diye ve siparişten sonra da çok bekledim (Ykargo sağolsun) ancak şu an çok memnunum. Kurulumu uzun ama çooook zevkli. Kurduktan sonra kullanmaya başladım hemen ve çok keyif aldım. Eğer çok aşırı bir zorlama ters hareket zıplama falan yapmazsanız hiç bir şey olmaz uzunca kullanırsınız.

    - Giresun - Türkiye

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (2) Hayır (1)

  • ev için ideal
    (03.06.2013)

    odaya sığacak boyutlarda bir ürün ürünü 6 ay kadar kullandım, kol açma mesafesi boyutlarına oranla elbette sıkıntılı malzeme olarak çok ağır sayılmaz hantalda değil ayrıca minder bölümleri biraz sıkıntılı olmuş özellikle küçük oturma minderi tekrar bir gözden geçirme isteyebiliyor sırt minderi gayet sağlam, ekstra takıp çıkarabildiğiniz aparat ise biraz dengesiz çalışıyor bunların dışında ürün gayet kullanışlı kurması ve sökmesi gayet basit tavsiye edebileceğim bir ürün.

    MERKEZ - Karabük - Türkiye

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (2) Hayır (0)

  • soru - tavsiye
    (30.05.2013)

    ben ürünü almayı istiyorum bi süredir benzer ürünleri araştırdım fiyat 7 performans en iyi bu görünüyor fakat kullanan arkadaşlar bi sorum bu ürünle mekik yapılabilinir mi ve sırtımı güçlendirmek için kullanabilirmiyim şimdiden teşiekkürler

    - Balıkesir - Türkiye

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (1) Hayır (10)

  • sağlamsa lassa:)
    (19.12.2012)

    ÜRÜN ÇOK KISA BİR ZAMAN İÇERİSİNDE ELİME GEÇTİ. GERÇEKTEN DE İYİ VE KULLANIŞLI BİR ÜRÜN. TEK OLUMSUZ YANI DERİ YÜZEYLERİN İÇ KISMINDA KALİTESİZ TAHTA KULLANILMIŞ OLMASI. PROFİLLERLE DESTEKLENMİŞ OLSAYDI ÇOK DAHA İYİ OLURDU. AMA YİNE DE ÇOK MEMNUNUM. TEŞEKKÜRLER HEPSİ BURADA COM AİLESİ.

    - Malatya - Türkiye

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (4) Hayır (4)

  • Gayet ideal
    (25.11.2012)

    Öncelikle kargo 3 günde elime ulaştı ki ortalama bi süre. Sehpanın kurulumu bana çok basit geldi bu belki de proje müh. olmamdan ötürü :) ama vaktinizi alır diyim kısaca, zaten yapmanız gereken herşey kılavuzda mevcut. Benim boy ve kilom için gayet kullanışlı-1,80 ve 72 kilo-olduğunu söyleyebilirim, başlangıç için gayet ideal.

    - İçel - Türkiye

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (3) Hayır (3)

  • iyi iyi
    (03.11.2012)

    ürün elime 2 gün önce ulaştı ilk gün kurdum daha doğrusu uğraştım :D ama sonunda oldu fakat eksik yanı şu 3 tane somunun ucunda lastik var ve vidalara olmadılar o yüzden 3 vida boş kaldı kanatları şuan takmadım.1-2 tanede ufak parça eksikti ama onlara gerek yok.

    - İstanbul - Türkiye

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (3) Hayır (1)

  • Ev İçin Gerçekten İdeal bi Ürün
    (18.10.2012)

    Ürün 1.5 gün içinde elime geçti.Krulum işi biraz karmaşık ama talimatları iyice inceledikten sonra 45-60 dk da rahat kuruluyor.Üründeki tek endişem minderlerin ince tahtadan olması ama dikkat edersek bi sorun olmaz gibi.

    - Zonguldak - Türkiye

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (2) Hayır (2)

  • Ev için uygun.
    (10.10.2012)

    Evde kullanılacak bir sehpa için en büyük tercih sebebi katlanabilir olması. Direk genişliği de ideal. Direklerin dışından tutarak istediğiniz açıyı yakalayabilirsiniz. Ahşap malzeme biraz dayanıksız ama arm curl aparatı hariç diğerleri destekli olduğu için sorun olmuyor. Butterfly kolları ise tamamen işlevsiz.

    - Eskişehir - Türkiye

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (13) Hayır (2)

  • ürünü kesinlikle tavsiye ediyorum
    (07.10.2012)

    ürün 48 saat içinde adresime ulaştı.öncelikle parçaları inceleyip sonrasında klavuzuda inceleyip ürünleri tanırsanız montajı cok kolay 3 saatte kurulumu tamamladm herhangi bi problem yok aksamlarında .herşey cok iyi düşünülmüş. alt göğüs üst göğüs kelebeklerde etkili fazlasıyla iş görüyo bar genişlğinin 60cm olmasnda herhangi bi problem yok rahatsız eden bi durum yok herkese tavsiye ederim evde bulunabilcek harika bi ürün hepsi buradana teşekkr edyrm

    - Ordu - Türkiye

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (9) Hayır (7)

  • Fiyat Performans Oranı iyi
    (02.09.2012)

    fiyatına göre gayet güzel bir ürün. kurulum çok zor değil ama uzun sürüyor. eni biraz daha geniş olabilirdi.birde uzun bar konacak yerin değişimi için daha pratik bir yol bulunsa iyi olur, vidalama zor oluyor herseferinde.

    MERKEZ - Burdur - Türkiye

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (0) Hayır (3)

  • Başarılı
    (29.08.2012)

    Çok profesyonel değil iseniz gayet yeterli bir ürün. Beklentilerimi karşılıyacak seviyede. Ee zaten bizde olimpiyatlara hazırlanmıyacağız onun için işinizi fazla fazla görebilecek kalitede bir ürün..

    - İstanbul - Türkiye

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (0) Hayır (6)

Kapat Yorum Yayınlama Kriterlerimiz

Eğer bu ürünü satın aldıysanız ya da kullandıysanız diğer müşterilerimizi bilgilendirmek için ürünün performansı ya da özellikleri ile ilgili yorumlarınızı yazabilirsiniz.

Sitemizde yayına alınmakta olan tüm ürün yorumları, siz değerli müşterilerimizin ürün seçimlerini daha sağlıklı şekilde yapabilmelerini kolaylaştırmak amacıyla ekibimiz tarafından dikkatle incelenmekte olup, aşağıdaki kriterlere uygunsa yayınlanmaktadır. Yorumlarınızda ürüne ait eksi ya da artı özellikleri, kullanım esnasında yaşadığınız sorunları yazabilir, ürün hakkındaki memnuniyetinizi ya da memnuniyetsizliğinizi dile getirebilirsiniz.

Hakaret veya argo içeren yorumlar, fiyat bilgisi verilen, markaları kıyaslayan, tedarik ile ilgili sorunların belirtildiği, soru sorulan, link bilgisi verilen yorumlar onaylanmamaktadır.

Bu kriterlerin dışında kalan tüm yorumlar kısa süreli bir değerlendirme sürecinin ardından yayınlanmaktadır. Bu sebeple yorumların değerlendirilip yayınlanma süresi, gelen yorumların yoğunluğuna ve geliş sıralamasına göre değişkenlik gösterebilir.

BAŞA DÖN