Everest Rampage KB-R01 Kablolu Oyun Klavye (14246) Yorumları

(150 Yorum)
Ürün detayına git
2000
150
  • Çok iyi bi ürün değil normalin üstünde
    (11.07.2017)

    Arkadaşlar öncelikle şunu söyleyeyim ürünü ilk aldığınızda iyi ki almışım muhteşem bir şeymiş falan diyeceksiniz ama bir süre sonra elinzin altında duran sıradan bir klavye olacak ve şunu söyleyeyim uzun bir yola gidecekseniz veya tatile falan gidekseniz kesinlikle yanınıza valizinize falan koymayın bütün tuşları kitleniyor ve klavyeden nefret ediyorsunuz ama genel kullanım olarak güzel ürün tavsiye ederim.

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (0) Hayır (0)

  • Fiyat/performans ürünü
    (05.07.2017)

    Ürün fiyatı doğrultusunda değerlendirildiğinde beklentimi eksiksiz karşıladı. Cs:Go için almıştım sorunsuz kullanıyorum.

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (0) Hayır (0)

  • Çoook güzel bir ürün
    (04.07.2017)

    Arkadaşlar öneririm çok iyi bir ürün 1 yıldır kullanıyorum sorun çıkarmadı fiyatının en iyilerinden biri diyebilirim

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (0) Hayır (0)

  • Dört Yıldız
    (02.07.2017)

    hiç bi sıkıntısız elime ulaştı tşkrler H.B

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (0) Hayır (0)

  • Çok çok harika değil belki ama fiyatına göre üst düzey diyebiliriz
    (30.06.2017)

    Ürün siparişten sonra ki sabah sıkıntısız şekilde elime ulaştı. Fiyatına göre gayet hoş bir klavye, tam bi oyuncu klavyesi mi değil mi tartışılır fakat tuşların basma hissi ve tok sesi yeterli geldi bana . Ürünü almadan önce yorumlardan fikir edinmek isteyen kişiler için söylemek istediğim birşey var , o da tuşları üzerinde ki yazılar sanki ileride yıpranıp silinir gibi duruyor , yazıların baskıları parmakta hissediliyor, ve makro için almak isteyen için makro tuşlarının yeri biraz ulaşması zor bi yere koyulmuş. Genel olarak sağlam ve bu fiyata uygun, tek eksiği led olmaması.

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (0) Hayır (0)

  • SÜPER :D
    (21.06.2017)

    Fiyatına Göre Süper Bir Klavye Öneririm :D

    -

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (0) Hayır (0)

  • Eh işte
    (19.06.2017)

    Bir müddet sonra soldaki ses açma ve kısma tuşları tutukluk yapıyor haberiniz olsun. Görünüm olarak gaming klavye ama kaliteli bişey beklemeyin.

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (0) Hayır (0)

  • muhteşem ve cok rahat
    (13.06.2017)

    inanınkı ledli olmaya bilir ama ele oturuşu muhteşem oluyor almsanızı çok davsiye ederim ve fiyatıda az yani fiyat performans ürünüdür gesinlikle davsiye ediyorum kendim kullanıyorum ve çok menun oldum yalandeğildir

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (1) Hayır (0)

  • Kesinlikle Tavsiyemdir.
    (11.06.2017)

    Gerçekten mükemmel bir klavye. Öncelikle Elime ulaşma süresi çok kısaydı. Klavyenin kullanışına gelecek olursak klavyenin yapıldığı madde çok iyi ele çok rahatlık veriyor elinize hoş bir hissiyat veriyor. Mavi yerleride renk olarak çok hoş. Ve özelliklede çok sessiz bir klavye gerçekten baya bir sessiz. Ses sevemeyenler için önerilecek en iyi klavye fiyatına görede çok iyi. KESİNLİKLE TAVSİYEMDİR !

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (0) Hayır (0)

  • Idare eder
    (27.05.2017)

    ben kullandım güzel ama benim f tuşunda bi sıkıntı var basiyo ama diğer tusalrdan farklı

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (1) Hayır (1)

  • güzel
    (26.05.2017)

    ürü beklentileri karşılayacak cinsten fakat tok bir malzemesi yok hammade olarak mutlu etmeyebilir tuş basmaları gerçekten iyi ama atıyorum daha iyi markaların en kötü ürünleri bile elinize aldığınızda bu klavyenin malzemesinn kalitesinin bir tık aşağıda oldugunu anlıyorsunuz

    - Adana - Türkiye

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (0) Hayır (0)

  • Kaliteli ürün
    (17.05.2017)

    Ürün gayet güzel 3 günde ulaştı elime kesinlikle tavsiye ederim

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (2) Hayır (0)

  • Makro yazılımını , kullanısını çok beğendim
    (12.05.2017)

    Fiyatına göre harika kesinlikle öneririm

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (1) Hayır (0)

  • Eh işte
    (11.04.2017)

    Klavye iyi güzel ucuz ama makroları cok dandik cok yavas hazırlıyor ve makro hızını değiştiremiyoruz. yandaki multimedya tuşları neredeyse gözükmüyor yerlerini ezberlemeniz lazım.

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (1) Hayır (6)

  • harika
    (09.04.2017)

    harika bir klavye ledli olsa daha iyi olur

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (7) Hayır (0)

  • Kaliteli. Öneririm.
    (28.03.2017)

    Güzel klavye. Kesinlikle öneririm.

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (4) Hayır (0)

  • nolur bana yardım edin
    (27.03.2017)

    almak istiyorum ama bana tavsiye verirmisiniz bunumu alıyım izoly Z500 LED oyuncu klavye ve mous bana tavsiye verirmisiniz

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (7) Hayır (10)

  • Kronik hatlar !
    (27.03.2017)

    Klavye genel olarak giriş seviyesi bi klavye ama sorunlar çıktı bende. Klavye üzerindeki ses kısma tuşunda garip bir yay sesi var ve her bilgisayarı açıp kapattığımda klavyeyi çıkarıp tekrar takmam gerekiyor çünkü caps lock tuşunun ılığı takılı kalıyor.

    -

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (1) Hayır (4)

  • Mükemmel
    (25.03.2017)

    gidip 150 200 tlye klavye almanıza gerek yok bu süper bir klavye mekanik istiyorsanız bu mekanik hisli süper bir klavye

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (1) Hayır (2)

  • Fiyatına Göre İyi
    (25.03.2017)

    sol shift tuşunu çalıştıramadım onun dışında iyi oyun için

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (1) Hayır (1)

Kapat Yorum Yayınlama Kriterlerimiz

Eğer bu ürünü satın aldıysanız ya da kullandıysanız diğer müşterilerimizi bilgilendirmek için ürünün performansı ya da özellikleri ile ilgili yorumlarınızı yazabilirsiniz.

Sitemizde yayına alınmakta olan tüm ürün yorumları, siz değerli müşterilerimizin ürün seçimlerini daha sağlıklı şekilde yapabilmelerini kolaylaştırmak amacıyla ekibimiz tarafından dikkatle incelenmekte olup, aşağıdaki kriterlere uygunsa yayınlanmaktadır. Yorumlarınızda ürüne ait eksi ya da artı özellikleri, kullanım esnasında yaşadığınız sorunları yazabilir, ürün hakkındaki memnuniyetinizi ya da memnuniyetsizliğinizi dile getirebilirsiniz.

Hakaret veya argo içeren yorumlar, fiyat bilgisi verilen, markaları kıyaslayan, tedarik ile ilgili sorunların belirtildiği, soru sorulan, link bilgisi verilen yorumlar onaylanmamaktadır.

Bu kriterlerin dışında kalan tüm yorumlar kısa süreli bir değerlendirme sürecinin ardından yayınlanmaktadır. Bu sebeple yorumların değerlendirilip yayınlanma süresi, gelen yorumların yoğunluğuna ve geliş sıralamasına göre değişkenlik gösterebilir.

BAŞA DÖN