Hardline Nutrition Pro gainer 3000 gr. Çikolata Yorumları

(146 Yorum)
Ürün detayına git
2000
150
  • çok beğendim
    (25.07.2017)

    ya bayağı enerji veriyor insana kendimi çok dinç ve güçlü hissediyorum yani antremandan sonra bile yorgunluk olmuyor

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (4) Hayır (0)

  • Güzel ürün..Hızlı teslimat
    (12.07.2017)

    Çok hızlı geldi, kaliteli orjinal ürün, çilek aromalı aldım tadı gayet güzel, diğer kalitesiz ürünler gibi içimi zor değil ve topaklanma vs yapmıyor kesinlikle.. akşam yemeği sonrası 2 ölçek 200 ml süt ile ve yatmadan önce yine 2 ölçek 200 ml süt ile kullanmaya başladım. Kullanım öncesi şınav gibi egzersiz yapıyorum. Kısa vadede ne olur bilmiyorum deneyip göreceğiz. Sonuçta en az 700-800 kalori fazladan takviye almış oluyorsunuz. Normal yeme düzeninize ilave aldığınız için buda haftada en az yarım kg. almanıza yardımcı olur bence..

    - İstanbul - Türkiye

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (7) Hayır (0)

  • MÜTHİŞ ETKİLİ ŞAŞIRDIM
    (06.07.2017)

    ÇİLEKLİ Sİ BAYAĞI GÜZEL BUGÜN ÇİKOLATALISINI SİPARİŞ VERİCEM ODA GÜZELSE 5 KİLOLUKLA 2 AY DAHA DEVAM ETMEYİ DÜŞÜNÜYORUM TAM BİR PERFORMANS MAMASI GÜÇLÜ BİRŞEY

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (9) Hayır (0)

  • Güzel
    (07.06.2017)

    Güzel bir ürün

    BAYRAMPAŞA - İstanbul - Türkiye

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (13) Hayır (0)

  • güç veriyor ve kilo aldırıyor etkili bayağı
    (22.05.2017)

    gerçekten kilo aldırıyor ama bu hemen bitiyor bakalım büyük kutusunla devam edeceğim inşaallah aynen devam eder birde vitamin mineral de aldım ikisiyle olacak bu iş sanırım

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (16) Hayır (0)

  • Güzel ürün
    (15.05.2017)

    ürün güzel ama her gün içmek bir süre sonra sıkıyor ne yazık ki eğer devamlı spor yapan ve hiç bıkmadan içebileceğinize inanıyorsanız alın derim.

    - Antalya - Türkiye

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (14) Hayır (0)

  • Tadı gayet güzel
    (17.04.2017)

    Bazı arkadaşlar tafını beğenmedim falan yazmışlar ben çileklisini aldım tadı çok güzeldi içiminde hiçbir sıkıntı yok bakalım işe yarıycakmı 1 ay sonra tekrar yazarım buraya)

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (22) Hayır (0)

  • Ürun arkadamisin tavsiyesi ile aldim
    (25.03.2017)

    Ürunu kuzenim sporcu olduğu icin önerdi 66 kilo ile baslamisti o pro gainer ile simdi 76 kilo oldu 1 ayda ben de alali 2 gün oldu tadı cok guzel cilekli aldim ben etkisini goreceğime inaniyorum cok güzel bir urun kilo alamayanlar icin ama gece yatmadan once 2 saat once icin şiskinlik yapiyor fena halde rahatsiz ediyor bni arkadaşlar.

    - Antalya - Türkiye

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (25) Hayır (0)

  • Güzel tat güzel ürün mutlu sonuç
    (18.02.2017)

    21 yaşında 1.78 boyundayım 57 kiloyum. Kendimi bildim bileli zayıfım. 55-57 arası oynar sürekli kilom. Ama hiç onun üstüne çıkamadım şimdiye kadar. Kulaktan duyma laflarla karbonhidrat tozu al kilo aldırır diyenlerin sözü üzerine araştırdım. Yorumları okudum son şans deneyim kaybedecek bişeyim yok dedim aldım. İyiki almışım. Çileklisinden sipariş verdim. Tadı kesinlikle güzel. Kötü diyen arkadaşlar olmuş hehalde hayatlarında tadı kötü olan bişey yemediler! Puding den farkı yok. Ben sütle karıştırıp içiyorum. Bi kaşıkta şeker atıyorum daha güzel oluyor. Kullanalı 10 gün oldu tartıldım 2 kilo almışım. Bu kilo alamayanlar için efsane bi rakam. İçinden ölçek çıkıyır arkadaşlar ilk alanlar için söylüyorum kutuda tozun altında kalıyor bn ilk başta ölçek yok sanmıştım biraz sallayın çıkar. İlk üç gün günde 400ml süte bir ölçej atarak 3 öğün yemekten sonra karıştırıp içtim. Ama baktım çabuk bitiyor kutu bunu günde ikiye indirdim. Kahvaltıdan sonra 300mk süte 1 ölçek bide yatmadan sonra 300ml süte 1 ölçek. Sonuç ortada. Böyle devaö edersem kutu 1 ay yetecek. İnşallah böyle devam eder. Hiçbir yan etkisini görmedim. Aksine enerji veriyor arkadaşlar. Kutunun üzerindeki kullanım önerisine göre kullanırsanız sanırsam 10 günde toz biter. Hard line ın shekırından aldım bitanede tavsiye ederim ölçülü oluyor en azından herşey. Be bile kilo aldıysam herkes alırr. Bir ay sonunda tekrar değerlendirme yapacam sizlerle paylaşırım. Ben almadan önce yorumları çok okudum. Yorum yapanlar sayesinde aldım. Allah onlardan razı olsun. Bende yapıp alacak arkadaşları bilgilendirmek istedim. Görüşlerim bunlar. Hepsiburada ailesine ve hardline a sonsuz teşekkürler. Bu bitsin 5 kiloluğunu alacam.

    - Niğde - Türkiye

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (39) Hayır (2)

  • tadıda etkiside başarılı bence
    (14.02.2017)

    Allah Allah anlamıyorum 3. siparişimi vericem çikolatada çilekte tadı gayet güzel milkshake gibi içiyorum ! bazıları yorumlarda kötülüyor, sanırım herkesin damak tadına göre değişiyor yada yanlış içiliyor ! ben verdiği enerjiden ve gelişimimden çok memnunum yağsız kas kütle ölçülerimde düzenli artmaya başladı ve antremanlarımda çok daha iyi iş çıkarıyorum şahsen ben ürünün %100 arkasındayım

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (33) Hayır (1)

  • tadı ????
    (01.02.2017)

    ürünüm bugün geldi ilk kullanımım.araştırma üzerine aldım süt ile karistirdim ama şu an içemiyorum ?? nasıl alışıcam bilmiyorum ??midemi bulandirDi çok.

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (3) Hayır (20)

  • başarılı
    (27.01.2017)

    bana kilo aldırabiliyorsa sanırım herkes alır kesinlikle güzel bir ürün ilk dafe tartıda yukarıya düzgün artış gördüm ve kendimi çok iyi hissettiriyor tavsiye ederim

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (41) Hayır (0)

  • Tadı Güzel
    (04.12.2016)

    1 haftadır elimde spora daha başlamadığım için kullanmadim. Tadına baktım az şekerli çilekli süt gibi rahatlıkla içilebilir.

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (47) Hayır (0)

  • gercekten etkisi buyuk
    (04.10.2016)

    ilk başlarda 55 kilo olarak spora başladım 1 hafta sonra salondaki hocam almami tavsiye etti. bende deneme amaçlı 3 kg olandan aldım 1 ay sonunda bende inanamadim 5 kg almisim sonra araya ramazan girince mecburen sporla beraber bunuda bıraktım aradan 2 ay fln geçti 2 kg mını kaybetmisim 58 kg oldugumu gordum ve bidaha aldım 3 kg ama bu sefer spora gitmediğim için 3 kilo aldım ve şuan 60 kiloyum yani 2 kutu (6kg) karbonhidrat la ben 5 kg kalıcı kilo aldım şuan 5 kg lik bidaha sipariş ettim kilo alamayanların için süper tadı flnda icilmeyecek derecede değil

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (61) Hayır (2)

  • tavsiye ederim
    (27.09.2016)

    Ürün paketlenmesi kargo cok iyiydi, cilek tadından buyuk belentiniz olmasin hic iyi degil çikolata tercih edebilirsiniz tad olarak ,asil olarak urun cok basarili etkisini kisa surede goruyorsunuz

    -

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (54) Hayır (1)

  • Ef-Sa-Ne
    (07.09.2016)

    3. kez alicam 1 ve 2 kullandim spora giderken tekrar baslicam spora oneririm bende zayifim 3 ayda 7 kilo aldim cilekli onermem mide bulandirir cikolata iyidir ilk baslayanlar biraz alismasi lazim...

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (0) Hayır (4)

  • gainer alacaklara öneririm hiç düşünmeyin garanti sonuç
    (29.08.2016)

    lezzeti tazeliği sağladığı enerji sağlam. kilo alımı kesin.benim gibi antreman yapıyorsanız ve sadece whey kullanıp küçülmeye başladıysanız çözüm progainer resmen kendime geldim ama direkt 5000 gr öneririm kampanyasıda var ve arginin veriyorlar ondan vericem 2.kutuyu

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (52) Hayır (0)

  • harika
    (25.08.2016)

    ben bu ürünü yegenime aldım 2 ci siparişten sonra yemeklerde ve sporda düzenli kullanmaya başlıyınca 15 gün icinde 55 kgden 60 kg ye cıktı muhteşem bir ürün teşşekler hepsi burada ailesi

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (42) Hayır (1)

  • kilo aldırabilen tek ürün
    (25.08.2016)

    uzun yıllardır ne yapsak kilo alamayan biriyim ama şu anda 7 kilo almış durumdayım 10-15 kilo daha alana kadar devam edeceğim ayrıca güçlü hissettiriyor tadı sütlede suylada güzel çok memnunum

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (39) Hayır (2)

  • hızlı kargo ama içinde ölçeği yok :)
    (19.08.2016)

    sipariş verdıkden sonra hızlı bı sekılde 3.gun elımde oldu.ürün hakkında arastırma yaptım.kullanıp sonucları yazacam ama ölçek cıkmadı içinden.

    - Diyarbakır - Türkiye

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (0) Hayır (6)

Kapat Yorum Yayınlama Kriterlerimiz

Eğer bu ürünü satın aldıysanız ya da kullandıysanız diğer müşterilerimizi bilgilendirmek için ürünün performansı ya da özellikleri ile ilgili yorumlarınızı yazabilirsiniz.

Sitemizde yayına alınmakta olan tüm ürün yorumları, siz değerli müşterilerimizin ürün seçimlerini daha sağlıklı şekilde yapabilmelerini kolaylaştırmak amacıyla ekibimiz tarafından dikkatle incelenmekte olup, aşağıdaki kriterlere uygunsa yayınlanmaktadır. Yorumlarınızda ürüne ait eksi ya da artı özellikleri, kullanım esnasında yaşadığınız sorunları yazabilir, ürün hakkındaki memnuniyetinizi ya da memnuniyetsizliğinizi dile getirebilirsiniz.

Hakaret veya argo içeren yorumlar, fiyat bilgisi verilen, markaları kıyaslayan, tedarik ile ilgili sorunların belirtildiği, soru sorulan, link bilgisi verilen yorumlar onaylanmamaktadır.

Bu kriterlerin dışında kalan tüm yorumlar kısa süreli bir değerlendirme sürecinin ardından yayınlanmaktadır. Bu sebeple yorumların değerlendirilip yayınlanma süresi, gelen yorumların yoğunluğuna ve geliş sıralamasına göre değişkenlik gösterebilir.

BAŞA DÖN