In The Name Of The King (Özgürlük Savaşçısı) Yorumları

(6 Yorum)
Ürün detayına git
2000
150
  • güzel
    (29.05.2009)

    nede olsa Jason Statham.son yılların en çok izlenen en çok beğenilen oyuncusu.bu filmide diğerleri kadar güzel.çok savaş sahnesi olmasada konu olarak çok iyi.izlemenizi tavsiye ederim.zaten Jason Statham hayranlarının kesin izleyeceğinden eminim

    - Afyon - Türkiye

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (0) Hayır (1)

  • çok kötü
    (10.05.2009)

    kesinlikle tavsiye etmiyorum.. filmin en başından itibaren eksiklikler var sıkılmaya başlıyorsunuz.. arşivlenmeye değer bi film değil bence.. bu oyuncu kadrosuna yakışmayan bir film

    - İstanbul - Türkiye

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (5) Hayır (2)

  • tavsiye etmem
    (05.05.2009)

    bu filmi oyuncuların kaliteli olduğuna bakıp böyle oyuncular varsa film izlenir gibi bi düşünceniz varsa çok yanılırsınız.kesinlikle kötü bir film.ve bi okadar da sıkıcı.bu oyuncular böyle bi filmde nasıl oynuyo anlamıyorum.texti de mi okumuyorlar hiç. :S

    - Antalya - Türkiye

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (7) Hayır (0)

  • korkunç kötü
    (05.05.2009)

    aslında ilk bakışta kaliteli oyunculara aldanıyor insan ama filmi seyrettikçe bu kadar iyi oyuncuların nasıl olurda bu kadar kötü bir filmde oynadığına şaşırıyorsunuz. boşa harcayacak vaktiniz varsa tavsiye edilir.

    SALİHLİ - Manisa - Türkiye

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (7) Hayır (1)

  • sakın almayın
    (04.05.2009)

    hayatımda sınamaya gıdıpte para verdıgım ıcın uzuldugum tek fılım. ınanın elınıze bı kamera alıp daha ıyısını cekebılırsınız..rezalet otesı!!! bu yorumdan sonra hala alıyorsanız fılmı basınıza gelenlerı hakedıyosunuzdur demektır..."

    - İstanbul - Türkiye

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (6) Hayır (1)

  • jason da olmasa
    (28.04.2009)

    asLında kaliteli oyuncular var ama güzel bir film sayılmaz büyücülü öcülü fantastik bir film amaaaaa JASON mı var ...ALINIR... adam alelade bi bahçivanı oynarken kraLLığa giden bi aksiyon yaşıyo ki izLetiyo yani adamım..

    MERKEZ - Kocaeli - Türkiye

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (5) Hayır (12)

Kapat Ürün Yorum Kriterlerimiz

Ürünle ilgili görüşlerinizi paylaştığınız için müşterilerimiz adına teşekkür ederiz.

Hepsiburada’da yer alan ürün yorumları, müşterilerimizin satın aldıkları veya kullandıkları ürünlere dair değerlendirmelerini içerir.

Ürün veya markayla ilgili bilgi veren, ürüne ve kullanımına dair artı ya da eksi özellikleri yazan, tedarik ve teslimat sürecini değerlendiren yorumlar onaylanarak ürün sayfasında yer alır.

Hakaret, argo veya alaycı tavır içeren, fiyat bilgisi verilen, soru sorulan, link verilen, karşılaştırma yapılan, 1-2 kelime olup yeterli bilgi içermeyen yorumlar onaylanamamaktadır.

Bu kriterlere göre incelenen yorumlar, kısa bir değerlendirme sürecinden geçer, uygunsa onaylanarak ilgili ürün sayfasında yer alır. Değerlendirme süresi, yorumların geliş sıralamasına göre değişkenlik gösterebilir.

BAŞA DÖN