2000
150
  • anakart arızası 2 yıllık telefon
    (10.05.2017)

    bu telefon beni 2 yıl idare etsin derseniz kesinlikle alın. telefonun resmen 2 yıl ömrü var çevremde çok fazla alan oldu hepsi de 2 yılı dolunca ekran kapanma hatası verdi sonuç anakart arızası netice çöp. onun dışında 2 yıl boyunca tek bir kusurunu görmedim çok sağlam 50 kere düşürmüşümdür ekranda çizik yok. ama dediğim gibi 2 yıl.

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (26) Hayır (2)

  • En iyisi
    (12.02.2017)

    yorumları okudukca hayretler icinde kaldim arkadaslar bu zamana kadar farkli markalarda farkli telefonlar kullandim tartismasiz g3 en iyisi tavsiye edilir o kadar memnunum ki lg den vazgecmem

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (5) Hayır (17)

  • tek kelime ile süper
    (31.01.2017)

    fiyata göre alınabilecek tek ürün 20 aydır kullanıyorum tek bir sıkıntı yok.

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (5) Hayır (12)

  • iyi saglam aslında
    (27.12.2016)

    her özelliği yeterli bn ce oyun oynamıyrum bn onun için ısınma yapmıyo sesi çok çikıo bi de saglam yere düsürdüm kaç kez sorun yok iyi bi telefon baya iş görüyo bn ce butun telefonlar aynı bn ce gerek yok fazla para vermeye

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (5) Hayır (7)

  • Beş Yıldız
    (22.12.2016)

    süper

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (2) Hayır (14)

  • 4G yok
    (29.10.2016)

    Ürün orijinal ve herhangi bir problemi yok, 4.5G yok ve radyo var ürün tr sürüm olmadığından aynı özellikler yok. Şarj aleti normal geldi aparatlı değil. İrün delta garantili

    - Bitlis - Türkiye

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (3) Hayır (12)

  • g3 32 gb
    (22.10.2016)

    arkadaşlar 16 gb sorunlu daha tehşirdeyken aladım biraz kurcaladım donma yaptı kendimde 32 liği var çook daha güzel 32 gb lıgını tavsiye ederim.

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (9) Hayır (5)

  • Lg pişmanlıktır
    (17.10.2016)

    Lg g3 çok ısınıyor ya abi kendi kendine şarjı gidiyor. Ben 2015 Eylülde almıştım. Başka bir şey alsaydım keşke.

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (17) Hayır (12)

  • İnternet
    (13.10.2016)

    Telefon internet bağlantısı ciddi problem

    - İstanbul - Türkiye

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (9) Hayır (3)

  • LG G3
    (09.10.2016)

    Çok güzel. tavsiye ederim. ama ısınıyor.

    -

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (9) Hayır (5)

  • Ekranı yanıyor.
    (07.10.2016)

    arkadaşlar ekranın sağ üst köşesi 3 defa yandı.Kesinlikle tavsiye etmiyorum.2 yılda beni 2 yıl yaşlandırdı bu telefon.

    MERKEZ - Sakarya - Türkiye

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (15) Hayır (4)

  • okadar telefon aldim en buyuk hatayi bunda yaptim
    (07.10.2016)

    2 yil olucak aldigim 1 aydan beri sorun vermeye basladi kacinci batarya sarj aleti ben hatirlamiyorum bi cok marka kullandim asla lg almicam bundan sonra onumuzdeki ay degistirecem imkanim olsa daha once degistirecektim donma sorunu isinma sorunu kendi kendine kapanip acilma telefon duzenli cekmez asla tavsiye etmiyorum ben yandim sizde yanmayin

    - Kayseri - Türkiye

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (16) Hayır (2)

  • İthalatçı garantisi ile almayın
    (20.09.2016)

    En temizi biraz fazla para ödeyerek Türkiye'deki yetkili servislerde tamir edilebilen bir telefon almak. 2014 sonunda almıştım bu telefonu, telefon gayet güzel ama ithalatçı garantisi altında olduğu için Türkiyedeki yetkili servisler garanti kapsamında hiçbir şekilde telefona işlem yapmıyor. Bu nedenle telefon arıza yaparsa hepsiburada com aracılığıyla göndermeniz gerekiyor. Bir de benim telefonum gibi sık ve tekrarlayan arızalar ile karşılaşırsanız işiniz zor. Toplamda altı kez arıza verdi. Haziran ayından itibaren 4-5 kez arıza verdi ve doğru düzgün tamir edilemedi. Şu anda yine hepsiburada com aracılığıyla tamir ediliyor. Değişim yapmaya ise yanaşmıyorlar. 1,5 yılda telefonu en fazla bir yıl kullanışımdır. Hazirandan bu yana neredeyse hiç kullanamadım.

    KEÇİÖREN - Ankara - Türkiye

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (15) Hayır (0)

  • Muthis bi cihaz.
    (14.11.2015)

    Tlefonu alali 1 sene oldu simdi size bilgi vereyim cihaz kullanisli sık tasarimi guzel havali bisey kamerasi mukemmel sade bi menusu fln var. Mukemmel ses seviyesi var. Saglamligi kanitlanmis sinirle duvara firlatmistim ve ufak bi cizikle kurtardim:) sarji cabuk bitiyo idareli kullanirsaniz 1 gunu cikarirsiniz ekran cok sarj yiyo kısikta tutmaniz gerekiyo. Ekran parlaklik acik olursa tel isniyo cok oyunlarda donma kasma yok ztn . arada menude donma oluyo 1 kac sniyelik bise ama telefon gercekten cok ii ve haladaha alincak telefonlarin bssinda geliyo bnce ;)

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (8) Hayır (6)

  • Bence super bi telefon
    (20.09.2015)

    telefonu ikinci el aldim amacok guzel cok ergonomik. bir telefon şarji oynamassam tam 2 gun gidiyo ama normalde 1 gun takiyom bi gun takmiyom ama biraz isiniyor okadar da olcak okadar uyglama var.hele dokunmadan tlf acilmasi cok hoş.

    VEZİRKÖPRÜ - Samsun - Türkiye

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (3) Hayır (3)

  • Güzel
    (22.02.2015)

    telefonu alalı iki hafta oldu ilk başta ram sorunu yaşadım ramin 1.7 si doluydu andiroid l güncelledim düzeldi şarjı çok az gidiyor 5 saat falan dayanıyor 3000 mhp göre çok az ama genel olarak güzel şarjı daha iyi olabilir

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (10) Hayır (9)

  • Rakiplerinden iyi.
    (07.02.2015)

    Rakiplerine göre en iyi özelliklere sahip telefon. Tek eksiği ise hat üzerinden görüntülü görüşme yapılamaması. Ancak Skype gibi programlar ile internet üzerinden görüntülü görüşme yapmak mümkün. Zaten internetsiz görüntülü arama seçeneği sadece Samsung telefonlarda ve eski tip Nokia gibi telefonlarda mevcut. Samsungda 1 telefonu 2ye, 3e bölüyor yeni geliştirmişler gibi 6 ayda bir piyasaya sürüyor. Bu yaklaşımlarını da göz önünde bulundurarak şahsen ben sırf internetsiz görüntülü arama yapmak için Samsunga para vermem. Onun haricinde LG G3 hepsinden üstün bir telefon.

    - Aydın - Türkiye

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (21) Hayır (5)

  • mukemmel
    (22.12.2014)

    ürünü 18.12.2014 tarıhınde sipariş verdim kapıda odeme sıstemı ıle bugn elıme gecti.gercekten fıyatını hak ediyor urun bence mukemmel

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (27) Hayır (16)

  • EKONOMİK VE KALİTELİ
    (20.12.2014)

    İnternetten alış-veriş yapmak güvenilir değil diye düşünüyordum fakat hepsiburada.comdan yaptığım LG G3 16 GBlik alış-veriş tamamen fikrimi değiştirdi.Hepsiburada sayesinde ürün zaten kaliteli hemde ekonomik.Herkese tavsiye derim ve sadece hepsiburada.comu öneririm

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (25) Hayır (17)

  • kısa zamanda uzun mesafeye ulaştırdılar
    (19.12.2014)

    Ürün çok iyi zaten ve çok uygun fiyatı. şu ana kadar problem çıkmadı.kısa zamanda ulaştı. yanında ki akıllıtuş hediyesi çok kullanışlı. yalnız mesaj yazma klavyesinde bazı türkçe karakterler eksik (ğ ö vb)

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (11) Hayır (1)

Kapat Ürün Yorum Kriterlerimiz

Ürünle ilgili görüşlerinizi paylaştığınız için müşterilerimiz adına teşekkür ederiz.

Hepsiburada’da yer alan ürün yorumları, müşterilerimizin satın aldıkları veya kullandıkları ürünlere dair değerlendirmelerini içerir.

Ürün veya markayla ilgili bilgi veren, ürüne ve kullanımına dair artı ya da eksi özellikleri yazan, tedarik ve teslimat sürecini değerlendiren yorumlar onaylanarak ürün sayfasında yer alır.

Hakaret, argo veya alaycı tavır içeren, fiyat bilgisi verilen, soru sorulan, link verilen, karşılaştırma yapılan, 1-2 kelime olup yeterli bilgi içermeyen yorumlar onaylanamamaktadır.

Bu kriterlere göre incelenen yorumlar, kısa bir değerlendirme sürecinden geçer, uygunsa onaylanarak ilgili ürün sayfasında yer alır. Değerlendirme süresi, yorumların geliş sıralamasına göre değişkenlik gösterebilir.

BAŞA DÖN