Sinemayı Anlamak: Marksist Perspektifler
Bu ürünün size özel fiyatıdır,
Sepete ekleyin fırsatı kaçırmayın!

Sinemayı Anlamak: Marksist Perspektifler

Bu ürünün size özel fiyatıdır,
Sepete ekleyin fırsatı kaçırmayın!
(Kargo Bedava)
(Kargo Bedava)
İlk yorumu sen yaz
Bu ürünle ilgili fikirlerini diğer kullanıcılarla paylaş.
DSACategoryId/60001501/2147483645/1501689/9958

Marksizm ve sinema en azından ortak bir konuyu paylaşır: ikisi de kitlelerle ilgilenir. Doğrudur, sinema kitlelere daha düzenli olarak hitap eder, bu nedenle de sinema; sermayenin kurumsal altyapısı ve (devletin “serbest” pazar denen o hayalete inancını açıkça söylemesine rağmen) devlet desteğiyle, iletişimin menzilini artıran ve genişleten teknolojiyle ve büyük ölçüde dolaşımda olan (melodramdan müziğe, anlatıdan özel efektlere kadar) çok çeşitli öykü anlatma ve estetik stratejilerini birleştiren sinemasal biçimlerle desteklenir. Sinemanın toplumsal menzili Marksistlerin bu araca yönelik gösterdiği kuramsal ve pratik ilgiyi açıklar. Marksizm devrim, devrime teşebbüs dediğimiz her şeyin sürekliliğindeki o büyük kırılmalarda ya da toplumsal kriz veya kültür devrimleri dediğimiz toplumsal gerginliklerin o daha az yoğunlaşmalarında kitlelere belirli aralıklarla hitap eder ve onları harekete geçirir. Sinema o anlara, toplumsal karışıklıklara önemli ölçüde uyum sağlar. Bu altüst oluşların artçı sarsıntıları sinema kuramlarında ve uygulamasında dalgalar halinde yayılmış, üretiminin ilk tarihsel koşullarının desteklemesinden uzun süre sonra yeni koşullara esin kaynağı olmuş, etkilemiş ve bu koşullarda yeniden işlenmiştir.

İçindekiler
Giriş: Marksizm, Sinema ve Film İncelemeleri
Mike Wayne
1. Adorno, Benjamin, Brecht ve Sinema
Ester Leslie
2. Gramsci, Sembène ve Kültür Politikası
Marcia Landy
3. Althusserci Uğrağa Yeniden Dönmek
Deborah Philips
4. Jameson, Postmodernizm ve Paranoyanın Yorumu
Mike Wayne
5. ‘Başarmak’: Ateşli Geceler ve Beyaz Şeytan Filmlerini Artık ve
Duygu Ekonomileri Olarak Okumak
Anna Kornbluh
6. Çok Az Bilen Eleştirmenler: Hitchcock ve Olmayan Sınıf Paradigması
Colin McArthur
7. Ekonomik ve Kurumsal Analiz: Tekelci Kapitalizm Olarak Hollywood
Douglas Gomery
8. Hollywood, Kültür Politikası Kalesi
Toby Miller
9. Kuzey Kore’de Devlet Sineması ve Pasif Devrim
Hyangjin Lee
10. Anlatı, Kültür ve Meşruiyet: Zhang Yimou’nun Qui Ju’nun Öyküsü
Filminde Yineleme ve Biriciklik
Xudong Zhang
11. Devrim Sinemaları: 1920’lerde Rusya, 1960’larda Küba
Michael Chanan
Marka De Ki Yayınları
Boyut Normal Boy
Cilt Durumu Ciltsiz
Sayfa Sayısı 244
Yayın Evi DE Kİ BASIM YAYIN
Yayın Tarihi 2012
Yazar Mike Wayne
Diğer
Yurtdışına Satış Var
Stok kodu KKDDEKI92607
Sinemayı Anlamak: Marksist Perspektifler Yorumları
Kapat Yorum Yayınlama Kriterlerimiz

Eğer bu ürünü satın aldıysanız ya da kullandıysanız diğer müşterilerimizi bilgilendirmek için ürünün performansı ya da özellikleri ile ilgili yorumlarınızı yazabilirsiniz.

Sitemizde yayına alınmakta olan tüm ürün yorumları, siz değerli müşterilerimizin ürün seçimlerini daha sağlıklı şekilde yapabilmelerini kolaylaştırmak amacıyla ekibimiz tarafından dikkatle incelenmekte olup, aşağıdaki kriterlere uygunsa yayınlanmaktadır. Yorumlarınızda ürüne ait eksi ya da artı özellikleri, kullanım esnasında yaşadığınız sorunları yazabilir, ürün hakkındaki memnuniyetinizi ya da memnuniyetsizliğinizi dile getirebilirsiniz.

Hakaret veya argo içeren yorumlar, fiyat bilgisi verilen, markaları kıyaslayan, tedarik ile ilgili sorunların belirtildiği, soru sorulan, link bilgisi verilen yorumlar onaylanmamaktadır.

Bu kriterlerin dışında kalan tüm yorumlar kısa süreli bir değerlendirme sürecinin ardından yayınlanmaktadır. Bu sebeple yorumların değerlendirilip yayınlanma süresi, gelen yorumların yoğunluğuna ve geliş sıralamasına göre değişkenlik gösterebilir.

Ürüne Özel Taksit Fırsatları

Taksit Tutarı Toplam Tutar

Önemli Not

Fiyat Satıcı Satıcı Kampanya Kargoya Veriliş Tarihi
%
Ekstra indirimli fiyat
--
tarihinde stoklarda olacaktır.
--
Aşağıdaki kampanyalar, satıcısı olan ürünlerde geçerlidir.
BAŞA DÖN