Sony KDL-55W805C 55" 140 Ekran Full HD 800 Hz 3D (ANDROİD) LED TV Yorumları

(12 Yorum)
Ürün detayına git
2000
150
  • Bu tv bir Harika dostum
    (20.06.2017)

    8 aydın kullanıyorum ürünü, tek kelime ile Harika. Kodiyi yükleyince anten falan istemiyor. Herşeyi internetten kodi eklentilerinden izliyoruz. Kablo karışıklığı yok, WiFi ile bağlanıyor. Uzun süre araştırmalar sonucu seçtim bunu, iyi ki seçmişim diyorum.

    - İzmir - Türkiye

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (0) Hayır (0)

  • kanal geçişi 3,5 sn
    (30.05.2017)

    ürün kalite sony marka zaten. görüntü ses kalitesi güzel. internet wifi ile kesintisiz seyir çok iyi. kanal geçişi 3,5 saniye ANDROİD menude kanal bulma biraz zor bu fiyata göre iyi tavsiye ederim

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (1) Hayır (1)

  • Android..
    (20.05.2017)

    Ürünü 6 ay kadar kullandım.panel kalitesi harika 8 serisi zaten.samsunglarla falan kıyaslayınca soluk bi ekranı var ama görüntü gayet iyi. İncecik olduğu için ve metal detaylar olduğu için gayet şık ve kaliteli. Yalnız android işletim sistemi çok kötü.kanal değişimleri çok yavaş cihazın kapanması açılması çok ağır manasız kasmalar oluyor.tv guideden kanallara bakarkan bile ekran ve sesi kapatıyor açıyor falan.akmıyor yani sistem menüsünde gezerken bile aşşa basıyorsun az bekleyip öyle alt satıra geçiyor..uygun fiyata saf hd görüntü almak istiyorum şık olsun çerçevesiz olsun sony olsun diyene güzel tv..bende ölü piksel falan çıktı ilk hafta farkettim. sony üstü kapalı panel değiştirmek istedi ben kabul etmedim hakem heyeti falan filan şimdi samsung 55ku7350 aldım..samsungun sistem tek kelimeyle mükemmel çalışıyor..tv yayınında biraz bulanık geldi bana ama alıştım..4k yayın harika ps4ten aldığım görüntü gayet güzel..panel kalın sonyle kıyaslayınca plastik falan şık değil..curved olmasının da bir artısı yok..özetle mükemmel tv yok çünkü pahalılık da ciddi bir kusur

    MERKEZ - Trabzon - Türkiye

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (10) Hayır (5)

  • güzel..
    (05.05.2017)

    kessinlikle tavsiye ederim bu fiyata bu tv yi başka yerde bulamazsınız

    - Şırnak - Türkiye

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (2) Hayır (2)

  • Sony ve Hepsiburada ikisi bi arada. Daha ne olsun
    (10.04.2017)

    Hepsiburada dan alışveriş yapmak bir zevk. Yorumları okuyarak ürünü almış gibi oluyorsun. Eee alınca daha mutlu oluyorsun. TV yı daha kurdurmadim ama yorum yazan arkadaşlara güveniyorum. TV den anlamam kullananların memnuniyeti ne güvenerek aldım

    KONAK - İzmir - Türkiye

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (3) Hayır (14)

  • Mükemmel..
    (01.04.2017)

    Ürünü başka bir yerden aldım burada fiyatı daha uygun.. Artık olan oldu yapacak bişey yok :) Görüntü kalitesini bu kadar iyi beklemiyordum. Gerçek 100hz panel var cihazda bir de sony kalitesi zaten fazla anlatmaya gerek yok düşünmeden alın derim..

    - İstanbul - Türkiye

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (6) Hayır (10)

  • 4k istemiyorsanız kesinlikle budur
    (09.03.2017)

    Merhabalar. Ürün panel olarak çok üst seviye tv lerde bulunan 120 hz panele sahip android işletim sisteminin hakkını veren hızlı ve kararlı bir tv. Diğer sony cihazlarına bağlanmakta ve oynatmakta (özellikle ps4 oyun konsolu) sıkıntısız. eksi olarak görünebilecek tek noktası aşırı parlak bir ekrana sahip olmaması denebilir. 3d kalitesi gördüğüm tüm tvlerden daha iyi. eğer çok çok ileriye dönük 4k bir tv almak zorunda değilseniz bu boyutta bu fiyat aralığında number one diyebilirim. Keyifli alışverişler

    - Kahramanmaraş - Türkiye

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (12) Hayır (4)

  • Teslimat hızlı
    (27.02.2017)

    Merhaba, Kalite fiyat karşılaştırması yaptığımda hakkını fazlasıyla verdi. Benzer kalitedeki ürünü 3 500 tl bandında alabilirsiniz . İyi günler dileriz .

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (4) Hayır (10)

  • Mükemmel görüntü kalitesi
    (09.02.2017)

    Ürünü hepsiburada üzerinden aldım 3 gün içinde geldi kutusu ambalajı hiç açılmamış aynı gün sony yetkili servisi geldi kurdu tivibu ile kullanıyorum ve görüntü kalitesi inanılmaz diyebilirim 4k takıntısı olmayalnlar için şunu söyliyebilirim bu tv alınır ps4 te fps oynuyorum ve benim için tepkime süresi çok önemli zaten bu tv için ps4 e en uyumlu tv diyorlar android olması ayrıca güzel android telefonlardan direk görüntü atabiliyorsunuz daha nediyeyim hiç düşünmeden alabilirsiniz

    - İstanbul - Türkiye

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (12) Hayır (5)

  • Mükemmel görüntü,hızlı akış,kaliteli performans.
    (21.01.2017)

    Ürün Sony kalitesini belli ediyor,şu an mediamarkt larda 4 bin liraya satılıyor.Görüntü ve ses kalitesi oldukça tatmin edici.Hareketli sahnelerde ve geçişlerde oldukça başarılı,kayma titreme göremessiniz.Herkesin taktığı piksel kaybı,ışık sızması gibi durumları falan da yok.İnternet hızı gayet başarılı tabi kullandığınız hatta bağlı olarak. Kargo durumu tam bir rezalat olarak karşıma çıktı,ürünün kutusunun alt tarafı oldukça ıslanmş,hiç özen gösterilmemiş bildiğiniz yaş bir şeklde geldi.Servis fotoğrafını çekti,üründe herhangi bir sorun yoktu.Fakat Yurtiçi kargonun özensizliğini duymuştum doğruymuş. Duvar askı aparatı kullanacaksanız kutunun içinde askı aparatına destek için iki adet parça çıkıyor,o parçalar TV nin alt tarafı bombeli üst tarafı ince olduğundan aparatta boşluk olmasın diye destek amaçlı kullanılıyor. Kumandası normal ve basit kullanıma uygun karmaşık bir durumu yok.paralı kanal yada normal uydu cihazı kullananlar için cihazınız HD ise görüntüye şaşıracaksınız,kendi uydusunu denemedim fakat iyi olduğu söylendi. Ürün 55'' olduğu için biraz ağır küçük çocuğu olanlara tavsiyem duvara koymaları,stand ayakları kutuda mevcut fakat kendinize doğru asılırsanız düşürme ihtimali yüksek. Kargo özensizliği dışında bir sorun göremedim,4K takıntısı olmayanlar ve gerçekten ben TV izlemek ve bundan keyif almak istiyorum diyorsanız başka markalara bakmadan almanızı tavsiye ederim. Ayrıca Hepsiburada nın uygun fiyat ile ürünü tüketiciye sunması ve Sony garantisi altında satması başarılı bir drum.Kendilerine bu konuda teşekkür ederiz. Aldıktan sonra pişman olunmayacak ürünlerden bir tanesi.

    - İzmir - Türkiye

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (40) Hayır (3)

  • hızlı teslimat
    (02.01.2017)

    henüz kullanmak nasıp olmadı ama hızlı gönderim ve teslimat için teşekkür ederim

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (5) Hayır (24)

  • Beş Yıldız
    (22.12.2016)

    Televizyon görüntü kalitesi ile öne çıkıyor. Android olduğundan ekstra playstore dan uygulama indirerek ek programları kullanabiliyorsunuz. Büyüklük olarak 55 tavsiye ederim.Görüntü kalitesinde sony den şaşmamak gerekiyor.Youtube vs zaten kendinde var bunlardan bahsetmeye gerek bile yok.

    - İzmir - Türkiye

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (35) Hayır (5)

Kapat Yorum Yayınlama Kriterlerimiz

Eğer bu ürünü satın aldıysanız ya da kullandıysanız diğer müşterilerimizi bilgilendirmek için ürünün performansı ya da özellikleri ile ilgili yorumlarınızı yazabilirsiniz.

Sitemizde yayına alınmakta olan tüm ürün yorumları, siz değerli müşterilerimizin ürün seçimlerini daha sağlıklı şekilde yapabilmelerini kolaylaştırmak amacıyla ekibimiz tarafından dikkatle incelenmekte olup, aşağıdaki kriterlere uygunsa yayınlanmaktadır. Yorumlarınızda ürüne ait eksi ya da artı özellikleri, kullanım esnasında yaşadığınız sorunları yazabilir, ürün hakkındaki memnuniyetinizi ya da memnuniyetsizliğinizi dile getirebilirsiniz.

Hakaret veya argo içeren yorumlar, fiyat bilgisi verilen, markaları kıyaslayan, tedarik ile ilgili sorunların belirtildiği, soru sorulan, link bilgisi verilen yorumlar onaylanmamaktadır.

Bu kriterlerin dışında kalan tüm yorumlar kısa süreli bir değerlendirme sürecinin ardından yayınlanmaktadır. Bu sebeple yorumların değerlendirilip yayınlanma süresi, gelen yorumların yoğunluğuna ve geliş sıralamasına göre değişkenlik gösterebilir.

BAŞA DÖN