Dark WRT302 300Mbit N 2x5dBi WiFi Access Point/MultiSSID/Router/Repeater/4XLAN (DK-NT-WRT302) Yorumları

(107 Yorum)
Ürün detayına git
2000
150
  • begendik işimizi görüyor.
    (12.04.2018)

    üst komsudan aldıgımız kablolu internet, bu cihaz sayesinde wifi ye dönüstü. önceden sadece kablonun takılı oldugu bilgisayardan girebiliyorduk internete, şu an telefon tablet tüm cihazlardan girebiliyoruz. cekim gücü güzel. şuan için memnunuz. YANLIZ IP adresi kullanim kulavuzunda yanlıs yazılmış. baya ugrastırdı. dogrusu 192.168.3.1. olacak ben bu adresten yaptım ayarları.

    -

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (0) Hayır (0)

  • superrrrr
    (17.03.2018)

    urun gayet guzel kablosuz olarak evimde dagitim yapiyorum cok basarili kesinlikle parasina gore super tavsiye ederim

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (0) Hayır (0)

  • F/P süper
    (18.02.2018)

    Alt komsumuzdan aldığımız kablosuz bağlantıyı tekrar kablosuza çevirmek için kullanıyoruz, kılavuzda IP yanlış verildiğinden başta kurulumda sorun yaşadık, IP adresi ve girilecek olan adres 192.168.2.1 olmalı. Bağlantı hızı süper, f/p oranı başarılı, tavsiye ederim.

    - İstanbul - Türkiye

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (0) Hayır (0)

  • MÜKEMMEL
    (09.02.2018)

    NORMALDE HUYUM DEGİLDİR ALDIGIM MALZEMELERİN ALTINA YORUM YAPMAK AMA İYİKİ ALMIŞIM CİHAZI HERÇEKTEN TEŞEKKÜR EDERİM ÇOK BAŞARILI BEN KOMŞUMDAN ALIYORUM İNTERNETİ WİFİ GÜÇLENDİRİ ALDIM TOP LİN AMA 3 ÇUBUK ÇEKEN İNTERNET ŞUAN FULL ÇEKİYOR TEŞEKKÜR EDERİM HERŞEY İÇİN :)

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (0) Hayır (1)

  • Tak-Çalıştır
    (20.01.2018)

    Güç kablosunu taktım arkasına imternet kablosunu taktım ve kullanmaya başladım hiç program indirip falan bişey yapmadım.Kendinden şifresi var zaten altında yazıyo bi programla deiştirebiliyomuşuz ama ben uğraşmadım 3+1 bi evde köşeye biyere koydum ortaya koymadım ama yinede en uzak odadan bile en fazla 1 diş düşüyo çekmesi bence almak isteyen düşünen varsa alabilir öneririm

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (0) Hayır (0)

  • İDARE EDER. NE SÜPER, NE ÇOK KÖTÜ, ORTA KALİTE. F/P ÜRÜNÜ
    (02.01.2018)

    Bazen kesilmeler/kopmalar oluyor. Kafasına göre 30/45 saniye filan gidiyor, sonra geliyor. Bilemiyorum belki bendeki cihaz sorunludur. Bir ara dark teknik servisi arıcam. Ayrıca Salondaki ana modemde İnternet 35mbit, ancak 10 metre ötedeki odada kurulu olan dark repeaterdan maksimum 12mbit hız alıyorum. Yani yarısı bile değil. Hız kaybı var. Ayrıca çok da güçlü bir cihaz değil yani şöyle söyleyeyim. Dark repeater ın durduğu yerde cep telefonum 3 diş çekiyor. Ama koskoca dark repeaterda 3 diş çekiyor. yani şunu demek istiyorum.Bir cep telefonunun konuşmak dışında 50 çeşit daha görevi vardır(video izlemek, müzik dinlemek, navigasyon, sms vs...) ve asıl işi wifi modem görevi görmek değildir. Ama senin işin bu, başka işin yok, kocaman 20cmlik iki tane 5db gücünde antenlerinde var, yani seni bu iş için üretmişler kardeş, ama sende 3 diş çekiyorsun, yani sen niye 3 diş çekiyorsun kardeş, sen bir diş fazla çek, hatta mümküne full çek, demezler mi adama???. Bilmem anlatabildim mi? Bu bilgilere göre hareket edin derim. Yani 65 tl lik cihaz bu kadar oluyor işte. Var mı, var. iş görüyormu görüyor. işte o kadar, fazlası yok.

    MERKEZ - Aydın - Türkiye

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (3) Hayır (1)

  • alınır
    (23.12.2017)

    okulda bağlanıyoruz aynı anda 8 sınıf sorunsuz bağlanıyor fiyatına göre başarılı bir ürün

    MERKEZ - Bitlis - Türkiye

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (0) Hayır (1)

  • F/P Ürünü
    (20.11.2017)

    Hızlı gönderi için hepsi burada 'ya teşekkürler ürün Performans ve Fiyat Ürünü Olup Gerçekten Hakkını vermektedir.

    - İstanbul - Türkiye

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (0) Hayır (0)

  • Efsane
    (27.08.2017)

    Ne denilebilirki komşumun internetini ortak kullaniyorum arada 2 duvar vardi. öncedwn 1 diş gösteren yerde 4 diş. internetin hiç ulaşmadığı odalarımda 2 diş görmege başladım kesinlikle parasını hakeden bir ürün..

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (0) Hayır (1)

  • Dört Yıldız
    (23.08.2017)

    Ürün iddia edildiği gibi yüksek çıkış mesafesine sahip değil. Yaklaşık 5-6 metrede, arada duvar olmadan, 4/5 oranında çekiyor. Kurulum kısmında, IP numarasına dikkat edin, 192.168.2.1 yazmalısınız, kurulum kitapçığında yanlış yazılmış, ki nasıl bir şirket böyle bir hata yapar anlamadım. Cihazın kurulumunu yaparken dikkat edin, çünkü ayarlarda değişiklik yapmak istediğinizde, reset atmak ve tüm ayarları tekrar yapmak zorundasınız. Bunların dışında, hızı gayet iyi. İki bilgisayar aynı anda bağlanıyoruz, hiçbir takılma olmadı. Eksileri olsa da fiyat performans açısından çok iyi.

    - Ankara - Türkiye

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (1) Hayır (1)

  • Fiyatına göre iyi
    (05.04.2017)

    Ürün 2 günde elime ulaştı. Fiyatına göre bakarsak güzel, Malzeme olarak çok kaliteli bir şey beklemeyin hafif boyutu küçük. Ürünü normal modemden kablo uzatıp çekmeyen odalarin ortasına koydum 2 ayrı wifi ismi olarak ayarladım şu an evde çekmeyen nokta kalmadı. Bu fiyata bence alınır param cok kaliteli birşey arıyorum diyorsanız asus tp-link öneririm.

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (0) Hayır (1)

  • İşinizi görür.
    (02.03.2017)

    Komşudan aldığım kablolu interneti kablosuza çevirmekte kullanıyorum. Diğer özelliklerini kullanmadığım için yorum yapamam ama kablolu interneti kablosuza çevirmekte gayet başarılı. Bu maksatla kullanacaksanız pahalı bir şey almanıza gerek yok. Kurulumu da son derece kolay.

    - Afyon - Türkiye

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (2) Hayır (1)

  • İşini Sorunsuz Yapıyor.
    (26.02.2017)

    Şekline bakınca çok dandik bir ürün gibi duruyor ama harika bir ürün. Diğer markalara ait benzer ürünlerde kullanıyorum iş yeri olduğu için bir çok makine internet ihtiyacı duyuyor, diğer ağ çoklayıcım da yeterince port kalmadığı için bunu almıştım değişik tiplerde kullanım seçenekleri sunması (Access Point/Router/Repeater) mükemmel bir şey ayrıca wifi özelliğini de kullanıyorum bir sıkıntısını görmedim, yaklaşık iki senedir kullanıyorum. 4 adet IP kamera kullanıyorum bu durumda 4 port gidiyor ayrıca bilgisayarlar yazıcılar vs. vs., niçin yapmazlar bilmiyorum ama aynı cihazın 8/16 port olanı yapsalar birde gigabit olan seçeneği olsa var ya tadından yenmez.

    - Bursa - Türkiye

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (0) Hayır (2)

  • İki Yıldız
    (03.02.2017)

    4 Port LAN özelliğinden dolayı fiyatı da uygun olunca kendime ve komşuya aldım (129,25 TL 'den 66,65'ye düşmüştü) . Tekrarlayıcı olarak kullanıyorum. Malzeme kalitesi ve önyüz yazılım kalitesi kötü. Kurulum, teknoloji ile işi olmayanlar için zor. Geçen arkadaşa yine HB'den aldığımız başka ürünün kurulumunu yaptım, gitmeme bie gerek olmadığını gördüm. Kurulumu çok basitti. Sonuçta evde mecburen kullanıyoruz, LAN'dan hızı iyi, kablosuz aynı şeyi söyleyemeyeceğim.

    KEÇİÖREN - Ankara - Türkiye

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (0) Hayır (1)

  • darkk
    (18.11.2016)

    alacak arkadaşlar fazla bir şey bir şey beklemesin tek antenli modemlerden hiç bi farkı yok çekim gücü olarak, hızıda kendi internet hızınıza baglı ayrıca kasası hiç estedik durmuyor tek avantajı kolay kurulumu bundan ucuzunu bulumıyorsanız alın ama alıpda 150 200 tl'lik modem kalitesi beklemeyinn..

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (1) Hayır (3)

  • Fiyata göre iyi
    (23.10.2016)

    Fiyata göre iyi ara sıra kopmalar oluyor 2 aydkr kullanıyorum

    - Sakarya - Türkiye

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (1) Hayır (0)

  • hız isteyenler uzak dursun
    (10.09.2016)

    Tekrarlayıcı olarak kullanıyorum. Dışardan aldığı sinyalı dağıtırken kopmalar oluyor. İndirme hızı yükselip alçalıyor. Bence varsa daha iyi bir ürün tercih edilmeli...

    - İstanbul - Türkiye

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (3) Hayır (1)

  • Beğendim
    (28.08.2016)

    Ürün beklediğimden iyi çıktı, çekim gücü güzel. Elime geçme süresi de gayet iyiydi. Teşekkürler..

    - İzmir - Türkiye

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (0) Hayır (2)

  • Beş Yıldız
    (23.08.2016)

    Bürom için aldım. Arada 4-5 duvar var. Daha önceden hemen hemen hiç çekmiyordu. Şimdi gayet güzel internete bağlanıyor. Memnun kaldım.

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (0) Hayır (4)

  • Kopmalar oluyor
    (20.08.2016)

    Sinyal gücü iyi ama çok sık kopmalar oluyor umduğum gibi çıkmadı

    - Tekirdağ - Türkiye

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (6) Hayır (0)

Kapat Ürün Yorum Kriterlerimiz

Ürünle ilgili görüşlerinizi paylaştığınız için müşterilerimiz adına teşekkür ederiz.

Hepsiburada’da yer alan ürün yorumları, müşterilerimizin satın aldıkları veya kullandıkları ürünlere dair değerlendirmelerini içerir.

Ürün veya markayla ilgili bilgi veren, ürüne ve kullanımına dair artı ya da eksi özellikleri yazan, tedarik ve teslimat sürecini değerlendiren yorumlar onaylanarak ürün sayfasında yer alır.

Hakaret, argo veya alaycı tavır içeren, fiyat bilgisi verilen, soru sorulan, link verilen, karşılaştırma yapılan, 1-2 kelime olup yeterli bilgi içermeyen yorumlar onaylanamamaktadır.

Bu kriterlere göre incelenen yorumlar, kısa bir değerlendirme sürecinden geçer, uygunsa onaylanarak ilgili ürün sayfasında yer alır. Değerlendirme süresi, yorumların geliş sıralamasına göre değişkenlik gösterebilir.

BAŞA DÖN