ModaCar Far İçine Takılan Flaş Lamba 371202 Yorumları

(33 Yorum)
Ürün detayına git
2000
150
  • TC
    motosiklet için aldım gece parlaması güzel kablolar çok kısa

    motosiklet için aldım gece parlaması güzel kablolar çok kısa

    BEYKOZ - İstanbul - Türkiye

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (0) Hayır (0)

  • AY
    Beklentımın altı

    Ben daha ıyı bışey beklıyordum ve gelen modacar urunu degıldı bu kadar hafıf bı ısık olamaz gunduz hıc bellı olmuyor daha ıyısını almadıgım ıcın pısman oldum ama bu fıyata bu urun olacagı bellıydı heves ıcın alın ama beklentı ıcın daha ıyılerıne bakın ısık cok yetersız ama almayında demıcem ya benım bekletımı karsılamadı bılemedım parasına ıyı bence tesekkur ederım urunu erken gönderdıler ve aparatlarıda eksızsızdı.

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (0) Hayır (1)

  • bu fıyata normal

    gündüz fazla görünmesede yınede far ıcınde guzel bır ışıltı yayıyor ama gece iyi oluyor ben ambulans ta kullanıyorum bir tane de kendı arabam ıcın alacagım sıslerde guzel oluyor ..

    - Antalya - Türkiye

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (0) Hayır (0)

  • ÖG
    TEK KELİME İLE MÜKEMMEL Bİ ÜRÜN....

    FLASH İSTEYİPTE ALMAYAN ARKADAŞLAR BU FİYATA ALMAZSANIZ GİDİN İNTİHAR EDİN... BEN ALDIM SÜPER BİŞEY ŞİDDETLE TAVSİYE EDİYORUM... ALMAZSANIZ PİŞMAN OLABİLİRSİNİZ ONA GÖRE...

    - Karabük - Türkiye

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (2) Hayır (2)

  • MA
    1 senedir kullanmaktayım

    ürün çok iyi bi ürün arkadaşlar beklentilerinzinde üstünde bi ürün ben öyle hissettim kullanırkende baya aydınlatıyor yaklaşık 300 metre ileride mahallemdeki bakkal bile farketti :)

    KAĞITHANE - İstanbul - Türkiye

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (1) Hayır (1)

  • HE
    çekici

    aracımda kullanmaya başladım çok hoş bir havası var ayarlanabilir olması daha da cezbedici :) trafikte de sorun oluşturabilecek türden abartılı değil

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (3) Hayır (2)

  • ÇU
    İyi

    Arka sis farlarım için aldım.3-4 aydır kullanıyorum hala bir sorun çıkartmadı.Aksamları hoş bir görüntü oluyor.İkisi aynı anda çakıyor.Belki sağlı sollu sırayla polislerdeki gibi olsaydı daha güzel olurdu ama bu haldede idare eder.

    MERKEZ - Sakarya - Türkiye

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (2) Hayır (3)

  • AO
    zaman

    arkadaşlar ürün elime çok geç ulaştı değdimi derseniz fena değil arabam bmw m3 siyah üzerinde ayrı duruyor sis lambalarına takıtım hoş bir ürün.

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (8) Hayır (8)

  • CK
    bu fiyata güzel, ilgi çekmek istiyorsan alınır

    bu fiyata güzel ürün çok ilgi çekiyor takması çok kolay parklara bağladım ama araya anahtar koydum istediğim zaman devre dışı bırakıyorum.

    BEYOĞLU - İstanbul - Türkiye

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (1) Hayır (3)

  • MT
    kendini farklı hisset

    arkadaşlar ürünü alalalı kısa bi süre oldı ama gerçekten de güzel dikkat çekmek istiyorsanız bire bir piyasa fiyatına görede çok cazip tavsiye ederim.

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (0) Hayır (5)

  • Ürün Fiyatına göre süper

    daha önce arkadaşım almıştı fiyatına göre güzel ürün bence ayrı ayrı patlasa daha da güzel olurmuş ama bunada şükür:) alan arkadaşlara tavsiye etmek isterim ama ankarada polis ler bu flash lara ne der bilmiyorum bir kaç defa doğan şahin lerde gördüm polisler direk çekiyorlardı ona dikkat!

    ÇANKAYA - Ankara - Türkiye

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (3) Hayır (3)

  • ürün gerçekten farkedilmenizi ve kendinizi farklı hissetmenizi sağlıyor

    arkadaslar merhaba ürün gercekten cok farklı hıssettırıyor.ınsanların gozlerının sızde oldugunu farkedıosunuz.. ve sol serıtte herkes sıze yol verıo :) dayanıklılıgı konusunda eger sıvıyla temes etmesse ınanın cok uzun sure dayanıyor

    BAYRAMPAŞA - İstanbul - Türkiye

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (1) Hayır (3)

  • CP
    fiyatına göre iyi

    piyasada bu tür aksesuar bulmak çok kolay nice yan sanayi firmalar bu tarz ürünler üretiyor çok çabuk bozulduğunu iddaa edenler ışığın çakma süresini çok yakın bir zaman dilimine ayarladığınız için olduğunu düşünüyorum ürünün sadece tek gözüme batan noktası var kablosu kısa bu fiyata iyi bir ürün mükemmel olduğunu iddaa etmiyorum... hepsiburada.coma teşekkürler

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (5) Hayır (2)

  • ÖK
    ÇOOK GÜZEL BİR ÜRÜN HEMDE BÖYLE BİR FİYATA

    Ben Ankara / Çubuktan TARIK BEN MERCEDEESE ALDIM BAYA BİR SÜREDİRDE KULLANIYORUM SABAHLARI FAZLA BELLİ OLMUYOR AMA GECELERİ ÇOKK GÜZEL OLUYOR BEN GİDERKEN YAŞLI DEDELER ÇOCUKLAR HERKES ARABAYA BAKIYORR BENCE BU FİYATA SÜPER BİR ÜRÜRN KAÇIRMAYIN DERİMM...HERKESE İYİ GÜNLER!!!

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (7) Hayır (12)

  • SK
    brodwayı olan arkadaşım olur kardeşim onada olur

    bu üürünü daha önce dışardan almıştım evet alacaka karanlık verdiği sürüş keyfi güzel hele hele akşam karanlıgında park halinde durdugundaysa daha bi güzel gerçekten güzel bi ürün ama malesefki ömürü çok kısa bence.

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (15) Hayır (10)

  • KU
    Araç İçi

    Herkez Farlarda Kullanmış SAnırım Ama Tipo Bagaj İçine Koydum Üst Köşelerine Gece Giderken Arasıra Açıyorum Çok Hoş Görüntü OLuyor Dışarıdan

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (8) Hayır (6)

  • EA
    bence süper bi ürün

    bence süper bi ürün flaş patlıyo gece gene süper bence anlamız lazım .. bi ara video cekip koyarım hepsiburada.com tşkler

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (18) Hayır (13)

  • EY
    UCUZ FİYATI HAKKINI VERİYOR.

    ÜRÜN VE GELEN DİĞER RENKLİ KAPAKLARI SİZE ÇEŞİTLİLİK SAĞLIYOR.İSTEDİĞİNİZ RENKTE KULLANA BİLİRSİNİZ.İKİSİ AYRI AYRI ÇAKMIYOR AYNI ANDA ÇAKIYOR SADECE FASILASINI AYARLAYA BİLİYORSUNUZ.AMA KABLOSU KISA.

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (17) Hayır (8)

  • dikkat

    ürünü 1 hafta önce aldım aracıma taktım alaca karanlıkta araç sürmek artık daha keyifli

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (17) Hayır (12)

  • tavsiye edrim

    ürünü alalı 10 ay oldu 2 aydırda kullanıyorum hiç bir sorunla karşılaşmadım. doğan slx e taktım. lambanın yanma hızını ayarlayabiliyorsun. sorunsuz. ve çok ucuz. lambaların ikisi aynı anda yanıp sönüyor.

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (26) Hayır (12)

Kapat Ürün Yorum Kriterlerimiz

Ürünle ilgili görüşlerinizi paylaştığınız için müşterilerimiz adına teşekkür ederiz.

Hepsiburada’da yer alan ürün yorumları, müşterilerimizin satın aldıkları veya kullandıkları ürünlere dair değerlendirmelerini içerir.

Ürün veya markayla ilgili bilgi veren, ürüne ve kullanımına dair artı ya da eksi özellikleri yazan, tedarik ve teslimat sürecini değerlendiren yorumlar onaylanarak ürün sayfasında yer alır.

Hakaret, argo veya alaycı tavır içeren, fiyat bilgisi verilen, soru sorulan, link verilen, karşılaştırma yapılan, 1-2 kelime olup yeterli bilgi içermeyen yorumlar onaylanamamaktadır.

Bu kriterlere göre incelenen yorumlar, kısa bir değerlendirme sürecinden geçer, uygunsa onaylanarak ilgili ürün sayfasında yer alır. Değerlendirme süresi, yorumların geliş sıralamasına göre değişkenlik gösterebilir.

BAŞA DÖN