ARA
Giriş Yap
0Sepetim
Ürün detayına git
Casper Excalibur G900.1075-D5L0X Intel Core i7 10750H 32GB 1TB HDD+240GB M2 SSD GTX1660Ti FreeDos 15.6"
Çok İyi
(12)
Çok İyi (12)
%75
İyi
(4)
İyi (4)
%25
Ne İyi / Ne Kötü
(0)
Ne İyi / Ne Kötü (0)
%0
Kötü
(0)
Kötü (0)
%0
Çok Kötü
(0)
Çok Kötü (0)
%0
Ortalama Puan
4,8
Değerlendirme yapabilmek için bu ürünü satın almış olmalısınız.
Filtrele
Sadece satın alanlar (13)
Fotoğraflı değerlendirmeler (0)
Bu ürün ile ilgili 16 değerlendirme var.
Sırala
Bu ürün ile ilgili 16 değerlendirme var.
Ürünü bir haftadır kullanıyorum. Grafik tasarım ile ilgileniyorum. Genelde 3D çizim yapıyorum ama arada oyun da oynuyorum. Olumlu tarafları şunlar; Öncelikle grafik tasarım ve 3D çizim programlarında mükemmel tavsiye ederim. Ram mi ssd mi daha fazla olmalı derseniz ram grafik için ssd ise dosyalarınızın daha hızlı açılmasını sağlar. Bu pc özellikleri her ikisini de gayet başarılı karşılıyor. Fan kısmı mükemmel extra fan tuşu da mevcut. Çalıştırmayacağı oyun yok diye düşünüyorum ki Pubg pc, Call of Duty, Cs go ve Gta5.. bunlar şuan yüklü oyunlar uzun süre testi yapıldı oyun oynarken artı olarak arka planda yüklü miktarda veri aktarımı ve indirme de yapıldı. Bu sürede oyun da herhangi bir kasma problemi yaşamadım. Performansı gayet başarılı. Olumsuz tarafları da şunlar yani benim yeni öğrendiğim kısım; Oyuncu pc leri şarj aleti takılıyken tam performans gösteriyormuş...Aynen de o şekilde. Yani pc de şarj aleti takılı değilken oyun performansı-kalitesi otomatik düşüyor.(Bu sadece yüksek grafik gerektiren oyunlar için geçerli) Şarj süresi konusunda ise oyuncu bilgisayarlarında geneli kısa sürüyormuş.. Yani bu pc nin düşük performans da en fazla bir buçuk saat şarj sürüyor. (bu arada pc bataryası çıkmıyor) Diğer bir olumsuz yanı ise dolby audıo olmasına rağmen pc nin kendi hoparlörü'nün çok düşük ses çıkışı olması. Harici hoparlör kullanılması önerilir. Tabi bu olumsuzluklar pc nin kötü olduğu anlamına gelmez. Ne amaçla ve nasıl kullandığına bağlı. Zaten bu ürün oyuncu bilgisayarı olarak geçiyor. Gayet kibar ve tasarımı şık bir laptop. Bir puanı ise yeni öğrendiğim özellikler için kırıyorum.)
Değerlendirme sahibi bu ürünü EXCALIBUR satıcısından aldı.
- İstanbul
Bu değerlendirme faydalı mı?

Teşekkür Ederiz.
Ürünü 4 gündür kullanıyorum. Ürünün kesinlikle artıları ve eksileri var gözlemlediklerimi paylaşmak istedim Ekran kesinlikle çok küçük geliyor gözünüze.kalın çerçeveli 15.6 inç bi laptop kullanıyorsanız gözünüzün alışması biraz zaman alacaktır ve sürekli keşke daha büyük olsa diyebilirsiniz ve ekranı çok narin geldi bana her an elimde kalıcakmış gibi geliyor. Videolarda 2080 li incelemelerinde gördüğümüzde fan 3 modlu olarak anlatılıyor ama klavyedeki tuşa basarak sadece iki modu bulunuyor ya low ya max ve turboda gerçekten çok çok çok sesli çalışıyor. Klavye aydınlatması gece gayet güzel iki kademeli arttırması var ışık şiddetinin ama gündüz klavye aydınlatması göremezsiniz. Hoparlörlerinden çok az ses geliyo telefona program indirip desibelini ölçiyim dedim 60 desibel falan verdi hiç hoşuma gitmedi hoparlörleri. Oyunlarda yüksek fps yi alabiliyorsunuz ekrandan aldığınız görüntü gerçekten hoşunuza gidiyor. cs lol valorant pubg shadow of war gibi oyunlar oynadım fps değerleri gayet güzel ama fps almak istiyorsanız yanında ısınmayı ve turbo fan sesini size geri dönüş olarak veriyor pc haberiniz de olsun. Gaming modunda ve turbo fanı açmadan cs lol vs oynarsanız işlemci 86 dereceleri görüyor turboyu açarsanız 70-75 li derecelere düşüyor. Ekranın alt tarafında ufak bi ışık sızması var yeni fark ettim aklıma takıldı sadece umarım servise göndermelik bi hal almaz. Ürünün yanında sırt çantası gelmesi hoşuma gitti ufak bi çanta sadece laptop ve yanında bi defter falan koyabilirsiniz . Genel olarak toparlarsam evet performansı güzel, fps değerleri güzel ,ekran 144 hz i fark ettiriyor . ama çok sesli çalışıyor turbo fanın sesi gerçekten etrafınızdaki kişileri rahatsız edici.. ısınması laptopa göre idare edilebilir seviyede diye düşünüyorum 90 dereceleri görmedim daha 86-88 civarlarında gördüm şuanlık.. Benim için sesin bi önemi yok, küçük ekranı olsun ama 144 hz in kalitesini versin diyorsanız ve sonuçta laptop alıyorsunuz ısınmasıda olabilir diyorsanız alınabilir bi laptop bence.
Değerlendirme sahibi bu ürünü EXCALIBUR satıcısından aldı.
- İstanbul
Bu değerlendirme faydalı mı?

Teşekkür Ederiz.
HY
HY
Laptop elime geçeli yaklaşık 2-3 gün oldu fakat bu 2-3 gün içerisinde performansını kendisini belli etti. İçerisinde bulunan işlemciden tutun ramine kadar tüm parçalarda yüksek performans gücü bulunuyor. Yazılım ve ara sıra oyun için aldım ve oyun ve yazılım konusunda gözümü kara çıkartmadı. Ultra grafik ayarlarında bire oyunlarda hiçbir şekilde takılma vs gibi bir sorun olmuyor. Ram gücü tatmin edicek kadar fazla ve daha da artırılabiliyor. Ağır yük değerine sahip uygulamaları çok rahat bir şekilde derliyebiliyor... After Effect veya Photoshopdaki perfomansı zaten aşikar. Çok rahat bir şekilde 3d ve render işlerini halledebilmekte. Bu fiyata hem 10.nesil hemde i7 işlemciye sahip bu özelliklerde bir bilgisayar bulmak açıkçası pek kolay değil. Casper eski modellerindeki ısınma sorunu yüzünden bu bilgisayara yanaşmamıştım başlarda fakat bu ısına sorununuda en iyi bir şekilde çözmüşler. Turbo fan butonu ile bilgisayar ağır yük altında iken çok rahat bir şekilde soğutulabiliyor. Yumurta kıracak bir sıcaklığa şuana kadar erişemedim. İşlemcisi boşta 40 derece gibi civarlarda seyrediyor. Ekten ilerde upgrade edilebilsin diye 2 tane m2 slotu bulunuyor açıkçası bu çok iyi bir artı disk yetmediği zaman ssd alternatifi eklenebilir. Ses sistemine gelirsek sesi diğer leptoplara göre biraz düşük ama beni pek etkilemiyor genelde kulaklık kullanıyorum ... Kısacası bilgisayar tam bir fiyat performans canavarı , diğer markalar yerine bu markayı tercih etmenizi öneririm.
Değerlendirme sahibi bu ürünü EXCALIBUR satıcısından aldı.
(16) - Hatay
Bu değerlendirme faydalı mı?

Teşekkür Ederiz.
BA
BA
Arkadaşlar cihazı 1 aydır kullanıyorum ve memnunum , Cihaz gayet şık bir tasarıma sahip söylenildiği gibi çerçevesi ince olduğu için hiç 15.6" gibi durmuyor bunun artıları fazla yer kaplamıyor ve hafif oluyor cihaz. Excalibur kontrol merkezi adlı uygulama ile cihazın performansını kontrol ediyorsunuz performansa göre cpu ve gpu sıcaklıkları değişiyor , örneğin dizi yada internette gezinti için güç tasarufu modunu seçtiğiniz zaman cihaz sıcaklığı 50 dereceyi geçmiyor mesala oyun oynuyacaksınız gaming moda aldığınızda ise oyun oynamazsanız bile cihaz cpu değeri 60 dereceye çıkıyor .Cs go yüksek ayarlarda gaming modda turbo fan açık olmadan 86 derece sıcaklığı gördüm turbo fanı aktif ettiğimde ise bu değer 70 derece turbo fanlar gayet başarılı tek eksisi turbo çalışırkenki sesi. Cihazda en yüksek aldığım sıcaklık değeri video editlerken karşılaştım yüksek performans modunda turbo fan aktif değil cpu kullanımı %70 ve sıcaklık 92 dereceydi, turboyu kendi açmıyor mu? diye soracak olursanız fanlar sıcaklığa göre hızlanıyor 92 derece sıcaklıkta 5000devirle çalışıyorlar ben turboyu çalıştırınca 6500-7000 devir arsında çalışıyor. Son olarak cihazda tek slot samsung marka 32gb 3200mhz ddr4 RAM geliyor, ben çift slot olacağını düşünmüştüm tek slot geldi şu an bana fazlasıyla yetiyor Çanta da gönderdiler
Değerlendirme sahibi bu ürünü EXCALIBUR satıcısından aldı.
- Konya
Bu değerlendirme faydalı mı?

Teşekkür Ederiz.
AS
AS
Ürün sipariş verdikten 2 gün sonra elime ulaştı. Laptop çantasının hediye olarak gelmesi güzel bir incelik olmuş. Oyunlarda gayet iyi fps veriyor bir kasma veya donma sıkıntısı yaşamadım böyle bir donanıma sahip olan bilgisayarda zaten yaşamak biraz zor. Gayet memnunum. Tavsiye ederim.
Değerlendirme sahibi bu ürünü EXCALIBUR satıcısından aldı.
- İstanbul
Bu değerlendirme faydalı mı?

Teşekkür Ederiz.
Sanırsam hayalet kespır ilk defa adam akıllı bir şey yapmış nirvana serisinden sonra excalibur farkını ortaya koymuş. Genel olarak yazılım vb. işlerde kullanmak için almıştım işimi fazlasıyla görmekte oyun performansı için bir şey diyemem ama ML yazılımlarında işlem gücünü hissediyorsunuz
Değerlendirme sahibi bu ürünü EXCALIBUR satıcısından aldı.
(21) - İstanbul
Bu değerlendirme faydalı mı?

Teşekkür Ederiz.
FV
FV
Ürünü bir aydan fazladır kullanıyorum. Performans olarak gayet başarılı. Sadece kasa biraz küçük. bu yüzden klavye konforu hiç yok. Galiba yaşadığım en büyük problem bu. Tuşlarda mecburi tasarrufa gidilmiş ama iyi olmamış.. Birde pili çok uzun gitmiyor. 1.5 saat civarı bitiyor normal bir kullanımda. Bundan once HP OMEN kullanıyordum. O da 15.6 inch idi. ama kasası yeterince büyüktü ve klavye kullanımı çok konforlu idi. Ayrıca kasa büyük olduğu için Pil de yeterince büyüktü ve 3 saat civarında şarjı devam edebiliyordu. Yine güzel bir makina olmus Casper.
Değerlendirme sahibi bu ürünü EXCALIBUR satıcısından aldı.
(47) - Konya
Bu değerlendirme faydalı mı?

Teşekkür Ederiz.
AC
AC
Güzel bir laptop. Gayet kullanışlı ve şık gözüküyor. Kırdığım 1 yıldızın sebebi: Oyunlarda turbo moda alınca fanlar max hızda döndüğünden gerçekten uçak gibi ses geliyor ve kulaklıksız oynanmıyor. Onun dışında geldiğinde windows yüklü değildi. Ekran kartını da kendim aktifleştirdim GeForce Experience ile. Alacaksanız bunların kurulumunu nasıl yapacağınızı bilmeniz gerekiyor yoksa bir de IT ye para ödersiniz windows vs için. Bu fiyata bu sistem bence gayet iyi.
Değerlendirme sahibi bu ürünü EXCALIBUR satıcısından aldı.
(51) - İstanbul
Bu değerlendirme faydalı mı?

Teşekkür Ederiz.
SS
SS
oyunlarda bu sıcak yaz günlerinde ısınma sorunu yaşamadım. klavye ışıklandırmaları ve bu ışıkların özelleştirilebilir olması ayrı bi güzel. ekran görüntüsü çok canlı. sağdan da soldan da baksan hiç kararma olmadan görüyorsun. sadece ekran 15,6 inç gibi durmuyor sanki 14 inç gibi. devamlı yanımızda taşıyacağımız için ekranı sorun etmedik. çantası ile beraber geldi. kesinlikle tavsiye edeceğim bi ürün.
Değerlendirme sahibi bu ürünü EXCALIBUR satıcısından aldı.
(47) - İzmir
Bu değerlendirme faydalı mı?

Teşekkür Ederiz.
MT
MT
3 aydır kullanıyorum cok iyi
Değerlendirme sahibi bu ürünü EXCALIBUR satıcısından aldı.
(19) - Bursa
Bu değerlendirme faydalı mı?

Teşekkür Ederiz.
TD
TD
Çok iyi. Satıcı Casper. Hızlı kargo ve bu fiyata alınabilecek en iyi konfigürasyon.
Değerlendirme sahibi bu ürünü EXCALIBUR satıcısından aldı.
(50) - İstanbul
Bu değerlendirme faydalı mı?

Teşekkür Ederiz.
ME
ME
Çok iyi.
Değerlendirme sahibi bu ürünü EXCALIBUR satıcısından aldı.
(30) - Manisa
Bu değerlendirme faydalı mı?

Teşekkür Ederiz.
Sipariş ettim laptop'u , öncelikle 32 GB ram ve 144 Hz ekrana sahip olması çok güzel bir avantaj , Excalibur ( Casper ) diye cekincelerim vardı ama incelemelerini izledim ve önyargılı davranılmaması gerektiğini düşünüyorum . Keşke rtx2060 li laptoplari bu fiyata olsaydı ama bütçe bu kadar , ürün elime geçtiği zaman detaylı bir şekilde görüşlerimi paylaşacağım. Umarım yanında birde laptop çantası hediye ederler beklentim var açıkçası 😂
(21)
Bu değerlendirme faydalı mı?

Teşekkür Ederiz.
EA
EA
Bakalım günün fırsatı indiriminden yararlanıp sipariş ettim bu donanıma aynı fiyata kesinlikle bulunamaz geldiğinde görüşlerimi paylaşıcam oyun oynamak amacıyla aldım.
Bu değerlendirme faydalı mı?

Teşekkür Ederiz.
YG
YG
bu kadar performanslı bi cihazın aynı zamanda bu kadar hafif ve mobilize olmaya uygun olması yaz günleri için biçilmiş kaftan yapıyo bu gamingi bence. casper bu defa yapmış
Bu değerlendirme faydalı mı?

Teşekkür Ederiz.
IT
IT
Değerlendirme sahibi bu ürünü EXCALIBUR satıcısından aldı.
(27) - İstanbul
Başa dön