ARA
Konum
Konum seç
Efsane Teslimat'lı ürünleri görmek için konum seçin
Giriş Yap
0Sepetim
Hi-Q Toys
Hi-Q Toys Renkler (Colours) - Akıl ve Zeka Oyunu

Hi-Q Toys Renkler (Colours) - Akıl ve Zeka Oyunu

Hi-Q Toys Ininal ile 200 TL ve üzeri elektronik hariç alışverişlerde 25 TL indirim
%0 indirim 116,05 TL 116,05 TL
( / adet)
%
  • iline bugün teslimat seçeneği
  • (Kargo Bedava)
  • (Kargo Bedava)
  • iline bugün teslimat seçeneği
DSACategoryId/60003054/2147483605/1200001/60002721
Hi-Q Toys Renkler (Colours) - Akıl ve Zeka Oyunu
Renkler oyunu, dikkati sürdürme ve görsel farkındalık oluşturma gibi becerileri desteklemesi, çocukların akademik yönlerini geliştirmesine yardımcı olmaktadır.
Kutu içeriği Kolaydan zora sıralanmış 3 adet oyun kitapçığı, 7 adet mavi oyun taşı, 7 adet kare desenli oyun taşı, 9 adet daire desenli oyun taşı, 1 adet oyun platformundan oluşur.
Mantık ve matematik konseptini oyunun içinde uygulama El Göz koordinasyonu ile öğrenme, gözlemleme ve zihinsel keşif, şekiller ile düzen oluşturma Gözlemleme yeteneği, mantıksal akıl yürütme yeteneği, düşünme yeteneği ve problemi sorgulama becerilerini geliştirir.
Ev içerisinde kolektif zaman paylaşımını arttırmaktadır. Geniş oyun alanı ve taşlardan oluşan zengin içeriği, çocuklar için uygun bir eğitim materyali sunmaktadır.
3 farklı seviyede oynanan bu oyunumuzun nasıl oynandığına bakalım.
Birinci kitap başlangıç seviyesidir ve bu kitaptan başlanmalıdır.
Hadi başlayalım;
1.Görev Kitapçığı için kurallar
- Oyun alanının üzerinde sadece harfler yer alan bölmesiyle oyun oynanır. Geri kalan alanlar kutudaki mavi taşlar ile doldurulur ve yok sayılır. Bu alanlar sonraki zorluk derecelerinde kullanılacaktır.
- Sadece daire figürleri kullanılacağı için geriye kalan figürlü taşlar oyun platformundaki çekmeceye konur.
- Görevde, dokuz bölmenin herhangi bir noktasına bir renk konulmuş ise o renk oyun tablasında oraya konulacak demektir. Öncelikle bu taşları yerleştirelim.
- Dokuz bölmenin herhangi bir noktasına bir renk için çarpı ifadesi kullanılmışsa bu da çarpı (X) işareti konan renk oyun tablasında o noktaya gelemez demektir.
- Dokuz bölmenin herhangi bir noktasına birden fazla renk için birden fazla tik ifadesi kullanılırsa o renkler o noktalara gelebilir demektir. Burada renklerin o noktalara gelebilmelerinde ki olasılık-kombinasyon sayısı artmaktadır.
Diğer ipuçları vasıtası ile renkler bölmelere yerleştirilir.
- Satır ve sütun mantığında satırın veya sütunun herhangi bir noktasına sadece bir renk için tek bir tik ifadesi kullanılırsa oyun alanında kaç satır, kaç sütun varsa o alanlara bu renk gelebilir demektir. Rengin hangi alana geleceğini diğer ipuçları belirleyecektir.
- Bazen bir, bazen iki bazen de üç ipucu bir arada kullanılarak renkler bölmelere yerleştirilir. Eleme ve eşleştirme sistemine dikkat etmek gerekir.
2.Görev Kitapçığı için kurallar
- Oyun alanının sadece üzerinde harfler yer alan bölmesiyle oyun oynanır. Geri kalan alanlar kutudaki mavi taşlar ile doldurulur ve yok sayılır.
- İkinci görev kitapçığında bir kısım daire figürleri; yeşil, mavi, sarı, kırmızı, siyah ve bir kısım kare figürleri; Yeşil, mavi, sarı, kırmız kullanılır. Geriye kalan figürler kutunun içerisine bırakılır.
- Yönergelerdeki renkli kalem işareti o renkteki kare veya daire şeklini ifade etmektedir. Renkli kalem işareti ile tik ifadesi kullanılırsa bu noktalara o renkteki daire ve kare şekiller gelebilir demektir. Renkli kalem işareti ile çarpı (X) ifadesi kullanılırsa bu noktalara o renkteki daire ve kare şekiller gelemez demektir.
Diğer kurallar 1. Seviye oyundakilerle aynıdır.
3.Görev Kitapçığı kurallar:
- Oyun alanının tamamı ve oyunda yer alan figürlerin tamamı kullanılır.
Kurallar önceki seviyeler ile aynıdır.
İyi eğlenceler dileriz.
Oyuncaklarımız CE ve EN-71 testlerine sahiptir.BPA,PVC ve FTLAT içermez.
Yurt Dışı Satış Yok
Stok Kodu HBV00000A1WNY
Fiyat Satıcı Kargoya Veriliş Tarihi
%
Sepette indirimli fiyat
Aşağıdaki kampanyalar, satıcısı olan ürünlerde geçerlidir.
Başa dön