• Yorum sahibi bu ürünü Hepsiburada üzerinden satın almıştır.
    ürün çok başarılı kullanisli

    tek sıkıntı alışveriş yaparken renk seçimi yaptırmıyor karavana geldi renk seçimi yapamadığım için malesef pembe geldi olsun buda işimi görür.

    ÇİNE - Aydın

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (0) Hayır (0)

  • YE
    Yorum sahibi bu ürünü Hepsiburada üzerinden satın almıştır.
    Güzel

    Ürün gayet güzel. Kullanışlı ve işinizi görebilecek bir ürün.

    MAMAK - Ankara

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (0) Hayır (0)

  • HD
    Yorum sahibi bu ürünü Hepsiburada üzerinden satın almıştır.
    bekledigim gibi degil

    plastigi çok kötü tam oturmuyor kayip duruyor öyle oturunca falan öttügüde yok yani baya bir agirlik olmasi lazim ötmesi icin. acikcasi üzüldüm gözleri kagittan yapistirma ve geldiginde biri kalkmış durumdaydi.

    KEPEZ - Antalya

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (5) Hayır (0)

  • GY
    Yorum sahibi bu ürünü Hepsiburada üzerinden satın almıştır.
    Fiyatına göre güzel bir ürün

    Renk seçilememesi dışında bir sıkıntı yok. Bizim şansımıza yeşil renk geldi.

    KARŞIYAKA - İzmir

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (2) Hayır (0)

  • Yorum sahibi bu ürünü Hepsiburada üzerinden satın almıştır.
    guzel

    gayet guzel ve eglenceli bir sey.

    GÖLCÜK - Kocaeli

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (0) Hayır (0)

  • MN
    Çok da iyi bir şey değil miş

    Arkadaşlar bu ürünü almadan önce çocuğumuza zaten bir tane almıştık ancak onda sıkıntı yaşadığı için bunu alalım dedik ancak bunda da sıkıntı yaşıyoruz

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (3) Hayır (5)

  • AY
    Kullanışlı ve Ucuz

    Ürünü aldım kullanışlı ve işiniz görecek bir ürün hem de ucuz gayet güzel kullanışlı bir ürün bence. Almaya değer yani alanlar beğenecektir eminim bu paraya bu kadar olur yani

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (0) Hayır (1)

  • sesli

    ürün sesli olduğu için lazımlıktan geçişimizde çok büyük kolaylık sağladı.oğlum çok sevdi her oturduğunda ses çıkmasından ve yanlarındaki tutacaklarından korkmadan rahatça alıştık.tavsiye ederim

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (0) Hayır (2)

  • faydalı

    ürünün sesli olması faydalı çocuğumu neşelendiriyor, ama renk seçeneği olmaması kötü. küçük bi ürün ama kargo 3. gün(işgünü) elime geçti.

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (1) Hayır (0)

  • MD
    Güzel

    Kızım Şubat ayında 2. yaşını tamamlayacak. Denemek için aldım, önce biraz korktu ama şimdi çok hevesli. Güzel düşünülmüş bir ürün, tavsiye ederim.

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (4) Hayır (0)

  • ŞV
    Ben çok veğenmedim

    Çok kaliteli gelmedi gözüme.Gözleri zaten renkli kiğattan yapıştırılmış gözün biri daha aldığımda kopacak gibiydi.Daha kullanışlı ürünler olduğunu gördüm bunu pek tavsiye etmiyorum açıkçası.

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (12) Hayır (2)

  • OI
    çocuklar için ideal

    çocuğum için hem çok saglıklı hemde alışkanlık edinebilmesi için güzel bir ürün

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (8) Hayır (12)

Kapat Ürün Yorum Kriterlerimiz

Ürünle ilgili görüşlerinizi paylaştığınız için müşterilerimiz adına teşekkür ederiz.

Hepsiburada’da yer alan ürün yorumları, müşterilerimizin satın aldıkları veya kullandıkları ürünlere dair değerlendirmelerini içerir.

Ürün veya markayla ilgili bilgi veren, ürüne ve kullanımına dair artı ya da eksi özellikleri yazan yorumlar onaylanarak ürün sayfasında yer alır.

Hakaret, argo veya alaycı tavır içeren, fiyat bilgisi verilen, soru sorulan, link verilen, karşılaştırma yapılan yorumlar onaylanamamaktadır.

Bu kriterlere göre incelenen yorumlar, kısa bir değerlendirme sürecinden geçer, uygunsa onaylanarak ilgili ürün sayfasında yer alır. Değerlendirme süresi, yorumların geliş sıralamasına göre değişkenlik gösterebilir.

Başa dön