• EY
    Yorum sahibi bu ürünü Hepsiburada üzerinden satın almıştır.
    çok güzel

    Çok Harika Film :)

    TORBALI - İzmir

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (0) Hayır (0)

  • SK
    yapmayın lütfen artık böyle filmler yapmayın

    Gündeme gelen tüm filmleri izlerim iyi yada kötü,ama lütfen yapımcılar böyle filmlerden vazgeçin gerçekten rezalet.Bir söz de Cüneyt Arkına üstat hiç yakışmamış bu sana

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (0) Hayır (0)

  • BK
    dünyayı kurtaran adam

    hadi dünyayı bi adam kurtardı diyelim , peki bu filmi kim kurtaracak...ne senaryosu senaryo ne de oyunculukları bir şeye benziyor.yurtdışında olsa direkt olarak video piyasasına sürülecek vasatın altında bir film.Mehmet Ali Erbil yine aynı vıcık vıcık üslubunu sürdürüyo , tabi para kazanmanın yolu bulununca daha özenli çalışmaya , karakter yaratmaya filan ne gerek var değil mi...

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (7) Hayır (2)

  • EA
    Bu filme haksızlık etmeyin

    Yapmayın arkadaşlar.Yorumların çoğu bu filmin hayal kırıklığı yarattığı şeklinde ama filme haksızlık ediyorsunuz. Film gora tarzında bir film.tamam gorayı andıran sahneleri var ama gorayı sevenler bu filmi de seveceklerdir.Bence neşeli,komik ve eğlence dolu sahneleri olan izlenilmesi gereken bir film.

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (2) Hayır (6)

  • YA
    Efektler dışında boş

    Özel efektler ve animasyonların bakımından gayet başarılı bir yapım fakat hikaye ve oyuncular vasat.

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (2) Hayır (1)

  • HK
    bu bütçeyle daha iyi bir yapım beklenir

    yazık bolca paralar harcanıp ortaya bişey çıkmayınca insan üzülüyü türk filmlerini üst seviyelerde görmek isteriz,tarihimiz nice destanlarla dolu üstelik hepsi gerçek neden arşivimiz kullanılmıyo? anlamadım! böyle uyduruk hikayelerle film olmaz.

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (4) Hayır (1)

  • goranın bir kopyasını yapmak istemişler

    son zamanlarda izlediğim en kötü filmlerden türk sinamaının çıkışa cıktığı bu süreçte böyle kötü türk filmleri cıkmaya devam ederse seyirciyi tekrar türk filmlerine küstürürler

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (9) Hayır (3)

  • HA
    İki Yıldız

    Her filmde olduğu gibi Mehmet Ali Erbil yine burada kurtarıcı olarak yerleştirilmiş. Şu sıralar birçok filmde alakasız bir rolde bile olsa m.ali erbil oynatılıyor. Ama film kötü olmayacak kadar iyi derecede. seyredilebilir.

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (8) Hayır (10)

  • kötü

    bu kadar güzel bi kadroya rağmenç(alıntı) olan sahneler işi bozmuş gora nın gemisi müziği hepsi hemen hemen aynı

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (11) Hayır (7)

  • ÜM
    film

    filmi sinemada seyrettim ve dört gözle çıkmasını bekliyorum kimse kaçırmasın!!!!!

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (6) Hayır (13)

  • FC
    süpper bi yapım..

    ben bu filmi izledim ve gerçekten çok iddialı bi yapım.gerçekten çok sevdim.insana türklüğünü hatırlatıyo.inanır mısınız ağlatacak sahne bile var..

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (5) Hayır (22)

  • ÖK
    NE GEREK VARDI....

    BU FİLME NE GEREK VARDI BİLMİYORUM..NE BİR ANLAMI NE DE BİR BAŞKA BİRŞEYİ VAR..BAZI ÇEKİMLERİ G.O.R.A. İLE NEREDEYSE BİRE BİR...HER TÜRK FİLMİNİN SIĞINDIĞI TEK OYUNCU OLAN MALİ BİLE KURTARAMADI FİLMİ....

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (19) Hayır (7)

Kapat Ürün Yorum Kriterlerimiz

Ürünle ilgili görüşlerinizi paylaştığınız için müşterilerimiz adına teşekkür ederiz.

Hepsiburada’da yer alan ürün yorumları, müşterilerimizin satın aldıkları veya kullandıkları ürünlere dair değerlendirmelerini içerir.

Ürün veya markayla ilgili bilgi veren, ürüne ve kullanımına dair artı ya da eksi özellikleri yazan, tedarik ve teslimat sürecini değerlendiren yorumlar onaylanarak ürün sayfasında yer alır.

Hakaret, argo veya alaycı tavır içeren, fiyat bilgisi verilen, soru sorulan, link verilen, karşılaştırma yapılan, 1-2 kelime olup yeterli bilgi içermeyen yorumlar onaylanamamaktadır.

Bu kriterlere göre incelenen yorumlar, kısa bir değerlendirme sürecinden geçer, uygunsa onaylanarak ilgili ürün sayfasında yer alır. Değerlendirme süresi, yorumların geliş sıralamasına göre değişkenlik gösterebilir.

BAŞA DÖN