ARA
Giriş Yap
0Sepetim
Razer
Razer Basilisk Ergonomic FPS Oyuncu Mouse

Razer Basilisk Ergonomic FPS Oyuncu Mouse

Razer
%
  • iline bugün teslimat seçeneği
  • (Kargo Bedava)
  • (Kargo Bedava)
  • iline bugün teslimat seçeneği
22 Eylül 2020, Salı
oyuncu değilim, ama günde 10 saat filan bilgisayarda çizim işleri yapıyorum. ergonomisi için razer alıyorum. daha evvelde vardı şu tanı bol tuşlu olanlardan. fakat razerın kronik bir tuş problemi var. bozuldu. binu bile bile gidip bu sefer basilisk aldım. başta biraz uyumsuz geldi ama şu an en ufak ağrı bile hissettirmiyor. yani o konuda gerçekten en iyilerinden. plastik kalitesi filan zaten malumunuz , çok iyi. umarım tuşlar uzun gider.
İ***** D***** (43) PENDİK - İstanbul Tüm Değerlendirmeler (20)
DSACategoryId/2147483646/3013120/52

Razer Basilisk Ergonomic FPS Oyuncu Mouse

Aydınlatma Var
Bağlantı Kablolu
Buton Sayısı 7
DPI 16000 DPI
Kullanım Amacı Oyun
Mouse Formu Sağ El
Mouse Scroll-Tilt Yok
Mouse Tipi Optik
RGB Yok
Diğer
Garanti Süresi (Ay) 24
Yurt Dışı Satış Yok
Stok Kodu HBV000009D2G7
Razer Basilisk Ergonomic FPS Oyuncu Mouse Değerlendirmeleri
Tüm değerlendirmeler (20)
Razer Basilisk Ergonomic FPS Oyuncu Mouse
Çok İyi
(15)
Çok İyi (15)
%75
İyi
(5)
İyi (5)
%25
Ne İyi / Ne Kötü
(0)
Ne İyi / Ne Kötü (0)
%0
Kötü
(0)
Kötü (0)
%0
Çok Kötü
(0)
Çok Kötü (0)
%0
Ortalama Puan
4,8
Değerlendirme yapabilmek için bu ürünü satın almış olmalısınız.
Filtrele
Ürün Puanı
Satıcı
Sadece satın alanlar (13)
Fotoğraflı değerlendirmeler (0)
Bu ürün ile ilgili 20 değerlendirme var.
Sırala
Varsayılan
Bu ürün ile ilgili 20 değerlendirme var.
ID
ID
|
(43) - İstanbul
oyuncu değilim, ama günde 10 saat filan bilgisayarda çizim işleri yapıyorum. ergonomisi için razer alıyorum. daha evvelde vardı şu tanı bol tuşlu olanlardan. fakat razerın kronik bir tuş problemi var. bozuldu. binu bile bile gidip bu sefer basilisk aldım. başta biraz uyumsuz geldi ama şu an en ufak ağrı bile hissettirmiyor. yani o konuda gerçekten en iyilerinden. plastik kalitesi filan zaten malumunuz , çok iyi. umarım tuşlar uzun gider.
Kullanıcı bu ürünü pinyata satıcısından aldı.
Bu değerlendirme faydalı mı?
0
0

Teşekkür Ederiz.
|
(26) - Antalya
Mouse'yi birkaç aydır kullanıyorum. Malzeme kalitesi iyi, benim elime tam oturdu. Ergonomik olması nedeniyle rahat bir kullanım sunuyor. Oynadığım oyunlardaki performansım belirgin derecede arttı. Alacaklara, FPS oyunlar oynayanlara tavsiye ediyorum.
Kullanıcı bu ürünü pinyata satıcısından aldı.
Bu değerlendirme faydalı mı?
0
0

Teşekkür Ederiz.
MB
MB
|
- İstanbul
Rahat ve ergonomik. Sensörleri inanılmaz hassas; çok iyi dizayn edilmiş. Bu yorumu fare elime geçtikten 1 yıl sonra yazıyorum: Çok memnunum. Bu arada merak edenler için: Razer Basilisk, Razer Synapse 3.0 yazılımını kullanıyor; Razer klavyeniz Synapse 2.0 kullanıyorsa RGB ışıkları senkronize edemeyebilirsiniz.
Kullanıcı bu ürünü Hepsiburada satıcısından aldı.
Bu değerlendirme faydalı mı?
1
0

Teşekkür Ederiz.
MA
MA
|
(36) - İstanbul
razer kalitesini gerçekten hissettiriyor.. çok efektif bir mouse
Kullanıcı bu ürünü Hepsiburada satıcısından aldı.
Bu değerlendirme faydalı mı?
0
0

Teşekkür Ederiz.
|
- İstanbul
Neeedeyse 1 yıl oldu bir sorunu yok fakat sol tarafındaki kavuçuklar el terleyince leke olabiliyor.
Kullanıcı bu ürünü Hepsiburada satıcısından aldı.
Bu değerlendirme faydalı mı?
2
0

Teşekkür Ederiz.
UC
UC
|
- Muğla
Ürünü bir süredir kullanıyorum. FPS için yaratılmış. Hiç düşünmeden alabilirsiniz.
Kullanıcı bu ürünü Hepsiburada satıcısından aldı.
Bu değerlendirme faydalı mı?
5
0

Teşekkür Ederiz.
RB
RB
|
- Kocaeli
Fiyatına göre çok iyi almayı düşünen varsa tereddüt etmeden alabilir çok güzel
Kullanıcı bu ürünü Hepsiburada satıcısından aldı.
Bu değerlendirme faydalı mı?
4
0

Teşekkür Ederiz.
|
- Bursa
Gerçekten fps oyunları için çok güzel. 600-800 dpi arasında oyun içi kullanıyorum ve nişan alma esnasında sensitive tuşuna basınca 300 dpi da rahat şekilde ıskalamadan headshot. Sensitive tuşu istediğiniz dpi 0-16k ayarlanıyor. Kullandığım en iyi fare ve herkese önerebilirim.
Kullanıcı bu ürünü Hepsiburada satıcısından aldı.
Bu değerlendirme faydalı mı?
4
1

Teşekkür Ederiz.
BA
BA
|
- İstanbul
Ürün gerçekten çok ergonimik.Özellikle dpi clutch tuşunun metal olması çok iyi gerisi zaten razer kalitesi
Kullanıcı bu ürünü Hepsiburada satıcısından aldı.
Bu değerlendirme faydalı mı?
4
0

Teşekkür Ederiz.
ES
ES
|
(15) - Samsun
mouse güzel ama ugulaması indimek zor biraz ama harika
Kullanıcı bu ürünü QP Bilişim satıcısından aldı.
Bu değerlendirme faydalı mı?
2
0

Teşekkür Ederiz.
ÖG
ÖG
|
- Uşak
kargo 1 günde inanılmaz hızlı geldi mause zaten çok güzel fps için ideal tavsiye ederim
Kullanıcı bu ürünü QP Bilişim satıcısından aldı.
Bu değerlendirme faydalı mı?
1
0

Teşekkür Ederiz.
ES
ES
|
(15) - Samsun
DÜNYA 1 RİNCİSİ
Kullanıcı bu ürünü QP Bilişim satıcısından aldı.
Bu değerlendirme faydalı mı?
4
7

Teşekkür Ederiz.
MP
MP
|
(27)
Her yönden başarılı bir ürün. Ergonimik ele oturan bir tasarımı var. Plastik kalitesi gayet iyi. Özellikle scrool tuşu müthiş, mekanik bir his veriyor kullandığınızda. Sertlik- yumuşaklık direnci fare'nin altından yapilabiliyor. 16000 dpi oldukça yuksek bir rakam, ayarlanabilir olmasi güzel. Ben 400-450 dpi arasi kullanıyorum. Dpi oranının çok yüksek olmasi benim için bir şey ifade etmiyor fakat asıl onemli olan farenin 450 ips/50g gibi bir özelliğe sahip olması. Daha önce çok hafif mouse kullanan kişilere biraz ağır gelebilir. Kayda değer bir olumsuz yanı yok fakat çok kaliteli bir malzemeye sahip olmasına rağmen bazen elim terliyor. Oyunlarda sniper kullanan oyuncuların seveceği türden bir mouse. Tek tuşla (en az) 150 dpi a düşürülebilmesi atış sırasında oldukça kolaylık sağlıyor. Tavsiye ederim.
Bu değerlendirme faydalı mı?
2
0

Teşekkür Ederiz.
|
Sağ el için muazzam bir mouse dpi clutch tuşu çok işlevsel mesela fps oyunlarinda scope açınca dpi aynı olunca bazen uçar kaçar buna basıp istediginiz dpi i ayarliyorsunuz ve çok net vuruşlar atmanizi sağlıyor fps oyunu oynuyorsaniz bu mouseu şiddetle tavsiye ediyorum sağ el için özel tasarım unutmayin deathadder elit kullanıyordum bundan önce onda üstündeki bombe yüzünden eliniz çok uzun değilse tuşlara eliniz yetismiyor veya üste boşluk bırakıp eliniz tam oturmadan basmak zorunda kalıyorsunuz ben bunu giste güzel bir indirimle aldım teşekkürler qp bilişim...
Bu değerlendirme faydalı mı?
10
0

Teşekkür Ederiz.
OD
OD
|
1 günde elime Ulaştı kesinlikle orijinal kutuyu açar açmaz direk. Razer hesabima kayıt ettirdım her mousun serino ayrıdır yanlış olursa kabul etmez mous ped li kampanyadan aldım çok kaliteli ele oturuş ve his g300s den sonra ilaç gibi geldı bir cs oyuncusuyum rank(global)
Bu değerlendirme faydalı mı?
8
1

Teşekkür Ederiz.
ST
ST
|
(25)
Razer bu işte en iyilerden zaten keyifle kullndığım bir ürün fps türünde oyun oynamak haricinde profesyonel çizim işinde uğraşan arkadaşlar için de öneririm.
Bu değerlendirme faydalı mı?
2
0

Teşekkür Ederiz.
MK
MK
|
QP Bilişimden aldım, müşteriyle ilgilenme alaka mühteşem. Çok yardımcı oluyorlar. Ürün ise çok iyi fps oyunlarında öxellikle sniper kullanirken tek tuşla dpı yo düşürmek çok hoş. Tek sıkıntı yaşadığım yönü ise uygulaması karısık, ve stabil değil kendi kafasına göre profil olusturuyor. Güncelleme gerekli..
Bu değerlendirme faydalı mı?
1
0

Teşekkür Ederiz.
|
Ergonomi konusunda cidden çok başarılı. İçerisinde razer ın en son çıkardığı sensör var. Zaten yeni bir fare. Fiyatının da diğer ürünlere göre iyi olduğunu söyleyebilirim.
Bu değerlendirme faydalı mı?
5
0

Teşekkür Ederiz.
HA
HA
|
Sakın Araştırmakla vaktinizi harcamayın muazzam bir mause kesinlikle öneriyorum teşekkürler razer.
Bu değerlendirme faydalı mı?
1
1

Teşekkür Ederiz.
SA
SA
|
(27) - Gaziantep
Kullanıcı bu ürünü Metlab Teknoloji satıcısından aldı.
Fiyat Satıcı Kargoya Veriliş Tarihi
%
Sepette indirimli fiyat
Aşağıdaki kampanyalar, satıcısı olan ürünlerde geçerlidir.
Başa dön