• MK
    çizikleri tam gidermiyor

    ürünü yeni elime geçti tabi hemen gidip denedim çok derin çiziklere etkisi olmuyor ancak hafif çizikleri geçiriyor bu fiyata yine iyi en azından hafif çizikler geçti

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (0) Hayır (0)

  • HT
    Normal bir pastadan farklı değil

    Kılcal çizikleri gideriyor ama herhangi bir ucuz pasta da aynı işi yapıyor zaten. İçinden çıkan zımpara 2500 lük. Üstteki verniği aşıp derin çiziklere etki etmiyor. Benim işimi görmedi, kaporta üstüne anahtarla yapılan çiziklere etkisi yok.

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (0) Hayır (0)

  • MP
    denemeye değer

    daha önce başka bir marka çizik kalemi aldım hemde oldukça pahalı bir fiyata ama sonuç tam bir hayalkırıklığı bu ürünü yeni aldım henüz deneyemedim ama umarım beni pişman etmez sonuçtan bilgi veririm

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (5) Hayır (3)

  • İİ
    Emek isteyen faydalı bir ürün

    Merhabalar, Bu ürünü almanyada fuara gittiğimde gördüm.Uygulaması biraz emek istiyor.Yani 5-10 dk ayırmanız yeterli.Astarın altına inen derin çiziklerde aracınızın rutuş boyasını uygulamanız gerekiyor.Ben kendi aracımda bir çok bölgede bu kötü görüntülerden aracımın orijinalini bozmadan kurtuldum.Bu tip ürünlerde sürünce hemen çiziğin gitmesini beklemeyin.

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (11) Hayır (3)

  • İÇ
    bir şeye yaradığı yok

    Ürün internette bakılınca kapatıyor gibi hatta kapatıyor ama bir şeye yaradığı yok arkadaşlar biz kandık siz kanmayın memun kalmadık iade olmazmı bilmiyorum.

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (31) Hayır (7)

  • AE
    umutsuz

    bu ürünü alarak lokal izikleri giderbileceğimi sanmıştım ancak öyle olmadı tarife göre yapasanızda çok fark etmiyor ancak çok yüzeyel kılcalarda belki netice alınabilir yapacak bir şey yok parayı ödedik artık

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (33) Hayır (4)

  • EK
    denildiği kadar iyi değil

    arkadaşlar ürünü alır almaz denedim ve hiç beklediğim sonucu alamadım.ciziklarim okadar da derin değildi.alacak arkadaşlar cok yüzeysel ise cizıkleriniz alın derim ama dediğim gibi okadar ii değil.kac yerde de denedim ama beklenılen sonucu vermıyor.üzerindeki cizik resmine de aldanmayın o cok abartılmış bi resim.herkese ii alışverişler...

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (30) Hayır (3)

  • KV
    Uygulamasını Bilmek Çok Önemli

    Ürünün kutusunda herşey eksiksiz fakat uygulamasını bilmek çok önemli söylendiği gibi önce ufak bir yerde denedim zımparasını güzel yapınca tüm çizik ortadan kalkıyor tavsiye ederim

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (15) Hayır (22)

  • AA
    kısmen onarıcı

    ürünü hepsiburada sayesinde aldım. arabanda uzun mesafeli çizikler vardı.elime geçer geçmez kullanma talimatlarına göre uyguladım ama sonuç hiç bekledigim gibi olmadı.daha çok boya üzerinede sürtünme vb. oluşan göze hoş gelmeyen görüntüyü temizliyor.

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (28) Hayır (1)

  • MH
    Derin çiziklerde işe yaramıyor

    Arkadaşlar, Palio arabamın sağ kısmı baştan başa bıçakla çizilmişti. Ürün tanıtımında metalik boya ve derinlemesine çizikler için uygun olduğu yazılıyordu. Ancak bu sabah, tüm yönergelere uyarak ürünü arabaya uyguladım, fakat neredeyse fark edilmeyecek boyuttaki çizikleri giderdi. En sonunda kardeşimin motosikletindeki çizikler için kullandık. Derin çizikleri olanlara tavsiye etmiyorum.

    Bu yorumu faydalı buluyor musunuz?

    Evet (54) Hayır (7)

Kapat Ürün Yorum Kriterlerimiz

Ürünle ilgili görüşlerinizi paylaştığınız için müşterilerimiz adına teşekkür ederiz.

Hepsiburada’da yer alan ürün yorumları, müşterilerimizin satın aldıkları veya kullandıkları ürünlere dair değerlendirmelerini içerir.

Ürün veya markayla ilgili bilgi veren, ürüne ve kullanımına dair artı ya da eksi özellikleri yazan, tedarik ve teslimat sürecini değerlendiren yorumlar onaylanarak ürün sayfasında yer alır.

Hakaret, argo veya alaycı tavır içeren, fiyat bilgisi verilen, soru sorulan, link verilen, karşılaştırma yapılan, 1-2 kelime olup yeterli bilgi içermeyen yorumlar onaylanamamaktadır.

Bu kriterlere göre incelenen yorumlar, kısa bir değerlendirme sürecinden geçer, uygunsa onaylanarak ilgili ürün sayfasında yer alır. Değerlendirme süresi, yorumların geliş sıralamasına göre değişkenlik gösterebilir.

BAŞA DÖN